• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (Sex)

Skitsnack massor av kvinnor gillar sex . TS resonerar fel! Är alla män som du inskränkta eller? Män är inskränkta punkt . Så resonerar du . Jag älskar sex går gärna på club för att ha sex. Punkt

• Anonym (Lasse)
    Anonym (Sex) skrev 2015-08-27 14:03:00 följande:

Skitsnack massor av kvinnor gillar sex . TS resonerar fel! Är alla män som du inskränkta eller? Män är inskränkta punkt . Så resonerar du . Jag älskar sex går gärna på club för att ha sex. Punkt

finns ju alltid ett undantag

har själv gått på klubb i sthm i många år.
    ur många ensamma kvinnor har kommit?
    går att räkna  på en hand , samtidigt som en djäkla massa
    män har varit där.
  • Har gjort det
    Anonym (Lasse) skrev 2015-08-27 21:50:38 följande:

män har varit där.
    Men det fenomenet handlar ju inte om huruvida kvinnor gillar sex eller inte.....
  • M r a u

män har varit där.

Härlig slutledning där. Så. Måste. Det. Ju. Vara.
  • Smecker

män har varit där.

Kan du på egen hand komma på en anledning till varför ensamma kvinnor inte går på klubb där det väntar "en djäkla massa" kåta män? Förutom teorin att kvinnor inte gillar sex, alltså?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • sextiotalist

Summering
    Kvinnor gillar inte sex enligt ts. När kvinnor (och även män) motsäger detta så
    1) De vill bara ha barn
    När detta motsägs, då är det plånboken man är intresserad av, när det motsägs, så blir det tyst
    2) De vill fånga mannen, men de som har sex fortfarande efter 20-25-30 år, då är det plånboken eller tryggheten, när detta motsägs så är det tyst
    3) När de hänvisas till trådar där kvinnor klagar på att mannen inte vill ha sex
    tyst.

Så snälla ts, bara för att kvinnor inte vill ha sex på dina villkor, innebär det inte att de inte vill ha sex.

Om man jämför, kvinnor dricker inte kaffe
    Jo, jag dricker kaffe
    Men du dricker inte på morgonen
    Nej, jag brukar dricka efter middagen
    Där ser du, du dricker inte kaffe
    Jo jag dricker efter middagen
    Men du dricker inte på morgonen, dricker man inte kaffe på morgonen så dricker man inte kaffe

• Svartsmurfan
    sextiotalist skrev 2015-08-28 08:37:50 följande:

Summering

1) De vill bara ha barn

När detta motsägs, då är det plånboken man är intresserad av, när det motsägs, så blir det tyst

2) De vill fånga mannen, men de som har sex fortfarande efter 20-25-30 år, då är det plånboken eller tryggheten, när detta motsägs så är det tyst

3) När de hänvisas till trådar där kvinnor klagar på att mannen inte vill ha sex

tyst.

Så snälla ts, bara för att kvinnor inte vill ha sex på dina villkor, innebär det inte att de inte vill ha sex.

Jo, jag dricker kaffe

Men du dricker inte på morgonen, dricker man inte kaffe på morgonen så dricker man inte kaffe

Mycket bra skrivigt .
  • Har gjort det
    Smecker skrev 2015-08-28 08:07:12 följande:
    Kan du på egen hand komma på en anledning till varför ensamma kvinnor inte går på klubb där det väntar "en djäkla massa" kåta män? Förutom teorin att kvinnor inte gillar sex, alltså?
    Men det är väl inget konstigt? Det finns fortfarande i det här samhället en hora-stämpel på kvinnor som lever ut sin sexualitet. Små tjejer får tidigt lära sig att killar får vara kåta men inte tjejer.

Tycker du det är konstigt att inte ensamma tjejer går på klubb?

Dessutom är det så oändligt mycket lättare för tjejer att få sex på annat håll.
  • Har gjort det
    sextiotalist skrev 2015-08-28 08:37:50 följande:

Summering
    1) De vill bara ha barn
    tyst.

Jo, jag dricker kaffe

Mycket bra summerat. Önskar jag hade kunnat formulera mig lika bra :)
  • Anonym (Jag och alla mina tjejkompisar gillar sex)

Jag är trött på alla som generaliserar utan att ha en aning om vad de pratar om. Punkt.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!