• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • MrFlex
    Anonym (Lasse) skrev 2015-08-28 10:32:49 följande:
    Ingen man som jag känner har aldrig
    fått frågan av en kvinna som säger    skall du med hem och knulla, jag är kåt
    Då känner du inga snygga män! Det är faktiskt inte alls sällsynt att kvinnor är så direkta och framåt, i alla fall inte när det är alkohol inblandat.

• Anonym (Fröj)
    sextiotalist skrev 2015-08-28 15:31:55 följande:
    Haha, titta på min liknelse med kaffe.
    Nej, kvinnor behöver inte alls vara berusade, hon jämförde bara två liknande situationer, att man hittar kvinnor som gärna vill ha sex (och de behöver inte alls vara berusade) på krogen framåt småtimmarna.

För övrigt så är jag ganska säker på att dessa män som hävdar att de inte kan få tjejer, har nog ett och annat järn innanför västen innan de väser fram i mungipan "vill du knulla", för jag tvivlar att en vettig nykter man gör det, om inte annat så undrar säkert kvinnan som får en sådan fråga, vad mannen ifråga han intagit innan
    Nja, män som inte kan få tjejer är ofta de som är nyktra, aldrig dricker alkohol, aldrig går på krogen och som känner sig obekväma med att vistas i dessa miljöer, vid dessa tider på dygnet. De snälla skötsamma killarna som ingen vill ha. 
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Fröj) skrev 2015-08-28 16:56:27 följande:

Nja, män som inte kan få tjejer är ofta de som är nyktra, aldrig dricker alkohol, aldrig går på krogen och som känner sig obekväma med att vistas i dessa miljöer, vid dessa tider på dygnet. De snälla skötsamma killarna som ingen vill ha. 

Hur menar du då de ska träffa tjejer tjejer , tror de att det kommer Damer och ringer på för att fråga om de ska knulla?
  • Anonym (Fröj)
    Anonym (Sex) skrev 2015-08-28 17:01:02 följande:

Hur menar du då de ska träffa tjejer tjejer , tror de att det kommer Damer och ringer på för att fråga om de ska knulla?

En berättigad och svår fråga. Har du själv några förslag på var och hur nyktra killar kan träffa tjejer och vinna deras intresse? Eller måste de lära sig supa sig fulla för att kvinnor ska bli intresserade?
  • sextiotalist
    Anonym (Fröj) skrev 2015-08-28 16:56:27 följande:

Jag vet massor av snälla och skötsamma män som är gifta med jättetrevliga kvinnor. Så det där är skitsnack. Min bror träffade sin sambo via kören och tjejerna innan dess genom andra körer. Han är snäll, skötsam och dricker ytterst sällan
  • Anonym (Du e la go`)

HÖHÖ!!
    Är du kristen, sverigedemokrat eller är du bara dum i hövvet?

• Hawtan

Det finns inget som sagts i denna tråd som motsäger mitt ursprungliga inlägg!

Faktum kvarstår! Kvinnor gillar inte sex, om det inte också finns något annat att vinna på det. Ett förhållande, barn, pengar, känsla av att vara attraktiv eller något annat än just bara sex i sig själv. Detta kan man, som man, förlika sig med, och ett förbluffande stort antal män gör också detta. Sedan finns det ett antal missanpassade män som, för sent, inser vad som gäller. För dem återstår bara en lång celibat väntan på döden. Men eftersom celibatet inte är ärftligt, så påverkas inte artens överlevnad alls. Så, ingen ändring i sikte de närmaste 500 000 åren.

• Spartacus

Jag kan bara säga att du har fel. Punkt. Många med mig känner lust till våra män utan några som helst baktankar...

Många gånger tror jag småbarnsåren suger musten ur kvinnorna, speciellt om männen inte hjälper till. Då är det inte konstigt att vägen blir längre till lust och sex. "Hett" tips! ????

• Anonym (Lasse)

Ja efter att ha läst alla kommentarer i denna tråd
    kan man väl bara fundera på
    om det är positivt eller negativft
    att vi har så många skygglappar i detta land.......?

• nkkdjdjbdbdbd

Alla kvinnor jag träffat har varit sexgalna....

Dom kanske inte vill ha dig för att du är dum i huvudet?

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!