Hawtan skrev 2015-10-24 17:24:18 följande:
Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...
Verkligheten har motbevisa dig hur många ggr som helst men du vägar ju att lyssna... Vad är det du kräver för "bevis"? Massor av folk, både män och kvinnor har visat att du har fel! Du slåss mot väderkvarnar!
Men bara för sakens skull ska jag försöka bemöta din frågor:
Eftersom kvinnor (av kulturella skäl) har mycket lättare att få sex (och det dessutom finns kvar vanföreställningar att kvinnor ska vara kyska) så är det väl helt självklart att det är mest män på dejtinsidorna? Måste man ju vara både blind och döv för att inte se....
Vad det gäller porr finns det ett stort mörkertal vad det gäller kvinnor. Jag tror att många, många fler kollar men vill inte erkänna det pga av samma normer som jag nyss nämnde
Naturligtvis läser du i tidningen om kvinnan som hade mycket sex och slutade pga av samma normer som jag nämnde ovan.
Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock.
Det är du som är tröttsam., Du har blivit överbevisad massor av gånger men vägrar ge dig. Du tror att dina tillkortakommanden har med kvinnor att göra. Pinsamt är bara förnamnet!
Ge dig och inse att du har fel!!!!