• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (Betraktaren)
    Anonym (:)) skrev 2015-10-24 18:49:05 följande:
    Nej jag tror inte det, tror mer att det är biologiskt. Män har en annan sorts drift helt enkelt och har inte samma syn på sex.
    Nej du har fel. Det handlar bara om inlärt socialt beteende.
  • Anonym (:))
    Anonym (Betraktaren) skrev 2015-10-24 18:54:55 följande:
    Nej du har fel. Det handlar bara om inlärt socialt beteende.
    Okej men nej jag tror inte riktigt på sånt där om sociala strukturer. Är ingen vänstermänniska direkt :P
  • Anonym (Betraktaren)

Inte jag heller man det är ju helt uppenbart att samhället formar folk med olika värderingar. Eller tro du inte på det heller? Varje människa är en ö?`

• Smecker
    Hawtan skrev 2015-10-24 17:24:18 följande:

Fortfarande ingen som motbevisat mitt ursprungliga inlägg! Ingen som kan förklara varför det är män som köper sex och inte kvinnor! Om nu kvinnor gillar sex som nu så många här menar, varför finns inte samma motsvarande "crousing" i hetrovärlden? Ingen har givit något svar här! Varför varför är kvinnor en extrem minoritet på datingsiter som fkuserar på sexuella kontakter? Varför är det män som producerar och mestadels konsumerar porr? Varför läser man i tidningen om kvinnan som under en period hade mycket sex och nu äntligen slutat för det var ju så fel? Varföt finns det alls exempel på män som gått igenom 7 förhållanden med kvinnor där samtligs uttryckligen sagt att de inte gillar sex? Varför? Inga svar här ..mer än några simpla "jag gillar visst sex med min man" eller "jag har träffat många kvinnor som bara vill ha sex" Tröttsamt varför inte bara förlika sig med att kvinnor inte gillar sex? Vad gör väl det?! Kvinnor är ju handlingsförlamade när det gäller det mesta i samhället fram till den punkt hon kan skylla på den onda sexfixerad mannen...

Eftersom ditt ursprungsinlägg är baserat på anekdotisk bevisföring, så blir det lite snett när du inte accepterar andras anekdotiska bevisföring som bevis. Har du tänkt på att din erfarenhet av kvinnor, relationer och sex bygger på hurdan du själv är? En del är helt enkelt inte skapta för att få till det, och du verkar endast acceptera bevis som går ut på att en kvinna ger dig lite kravlösa mercy fucks.

Om någon sju gånger i rad råkar ut för kvinnor som inte gillar sex, så bör personen fundera på vad han gör för fel. Den minsta gemensamma nämnaren för dessa sju kvinnor är, förutom att de inte gillar sex, han själv.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Har gjort det
    Smecker skrev 2015-10-24 19:10:35 följande:
    Eftersom ditt ursprungsinlägg är baserat på anekdotisk bevisföring, så blir det lite snett när du inte accepterar andras anekdotiska bevisföring som bevis. Har du tänkt på att din erfarenhet av kvinnor, relationer och sex bygger på hurdan du själv är? En del är helt enkelt inte skapta för att få till det, och du verkar endast acceptera bevis som går ut på att en kvinna ger dig lite kravlösa mercy fucks.

Om någon sju gånger i rad råkar ut för kvinnor som inte gillar sex, så bör personen fundera på vad han gör för fel. Den minsta gemensamma nämnaren för dessa sju kvinnor är, förutom att de inte gillar sex, han själv.
    Word. Så sant!
  • Anonym (:))
    Anonym (Betraktaren) skrev 2015-10-24 19:02:28 följande:

Inte jag heller man det är ju helt uppenbart att samhället formar folk med olika värderingar. Eller tro du inte på det heller? Varje människa är en ö?`

Jag tror på individens frihet och den fria viljan, vi är inte dumma våp utan egen vilja :)
  • Hawtan

Någon säger:

"Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock. "

Jag säger:

Tack för den! Alla 7 kvinnor sa till mig klart och tydligt"Jag gillar inte sex, sex är inte viktigt. Jag vill ha kärlek!"

Vad skulle jag gjort? Våldtagit?! Hade det gjort mig mindre ett föremål för ett allvarligt fel!? Nej, jag är en man som vågar säga sanningen inte en galen våltäktsman! Jag är en man som vågar erkänna att jag missat tågen...

• sweshe

Styrkekramar till dig, jag förstår nu varför du tror att kvinnor inte gillar sex.
    Du pratade nog bara om kvinnorna du haft sex med :)

• Har gjort det
    Hawtan skrev 2015-10-24 22:41:15 följande:

Någon säger:

"Att det skulle finnas någon som skulle ha gått igenom 7 förhållande och inte fått sex nånsin måste det vara nåt allvarligt fel på. Har ingen koll på vad dock. "

Jag säger:

Tack för den! Alla 7 kvinnor sa till mig klart och tydligt"Jag gillar inte sex, sex är inte viktigt. Jag vill ha kärlek!"

Vad skulle jag gjort? Våldtagit?! Hade det gjort mig mindre ett föremål för ett allvarligt fel!? Nej, jag är en man som vågar säga sanningen inte en galen våltäktsman! Jag är en man som vågar erkänna att jag missat tågen...

Ja du har helt rätt! DU har missat tåget!  Det är DINA problem med kvinnor det här handlar om. Att du svamlar om att kvinnor i allmänhet inte gillar sex är därför idiotiskt och patetiskt.

Att du dras till puckade kvinnor är helt och hållet ditt eget fel. Inte nån annans!

Du kan aldrig skylla på kvinnor i allmänhet för att du dras till fel kvinnor. Aldrig, aldrig någonsin. Förstått?
  • grind

TS överdriver men har rätt i storavdrag. Kvinnor gillar inte sex lika mycket som män.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!