• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Celines Essence

Jag antar att din märkliga rubrik bygger på egna erfarenheter. Kanske vill inte kvinnor ha sex med dig, men i så fall borde du börja tänka på hur du beter dig.

Personligen tycker jag väldigt mycket om sex. För mig har det alltid varit självklart att ha sex.(även i långa relationer) För mig är det en inifrån kommande drift, även om jag aldrig njutit så mycket, aldrig öppnat mig, släppt loss så mycket som jag gör idag.

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Hawtan

Ser bättre ut än genomsnittet, humor, vältalig, normal kroppsform, välutbildad, gillar att sätta igång fester, ej blyg,, ej självisk, lagar gärna mat, städar, händig, 46 år och har haft 8 förhållanden och endast EN av dessa kvinnor ville ha sex med mig EN gång....går inte att få mig att tro att kvinnor gillar sex...

• Armageddon
    Hawtan skrev 2014-12-06 21:19:01 följande:

Ser bättre ut än genomsnittet, humor, vältalig, normal kroppsform, välutbildad, gillar att sätta igång fester, ej blyg,, ej självisk, lagar gärna mat, städar, händig, 46 år och har haft 8 förhållanden och endast EN av dessa kvinnor ville ha sex med mig EN gång....går inte att få mig att tro att kvinnor gillar sex...

Så 7 av kvinnorna hade du aldrig sex med överhuvudtaget?

Är du säker på att ni ens hade ett förhållande?

Till ditt påstående, så har jag läst om kvinnor som resonerar så, att när barnen är födda finns det liksom inget syfte med sex längre. Men att de skulle vara allmänt gällande är ju bara trams. Finns lika många män som tappar sexlusten när de blir äldre.

Jag är 38, förhållande sen 16 år och har 3 barn, jag och frugan har sex 1-2 ggr i veckan, och sexlivet blir bara bättre med åren.
  • Anonym (Gillar sex)

Gillar sex med män, men föredrar i de flesta fall onani eftersom jag kommer av det, men sällan av sex med män.

I  de få förhållanden där mannen bryr sig om att lära sig vad jag gillar har jag aldrig tröttnat på att ligga någon gång om dagen minst. Är sexet dåligt och han inte vill jobba på det (oftast) tycker jag det är meningslöst att ligga. Är det så konstigt?

Män verkar ju dock njuta av i princip allt sex och då är det väl klart att de alltid har lust att ligga?

• Harald Hägg

Du har helt rätt i det du säger. Visserligen så planerar jag och min särbo som är 25 år yngre att skaffa barn inom kort och kan inte riktigt uttala mig hur vida vårt sexliv kommer att vara efter ungen är utskiten. I alla fall så stämde din beskrivning in perfekt på min förra fruga. Efter beskedet att hon var gravid så var jag och min kuk som en fluga värd. Jag försökte flera gånger att göra inviter genom att göra mitt ståfräs synligt genom mina tajta manchesterbyxor, eller genom att olla henne i sömnen. Men ju mer jag försökte desto mer fick jag nobben. Efter åtta veckor drog jag.

• Anonym (sid)

god kväll min fru och jag har sex minst 3 gånger i veckan trots att frugan har värk och reumatism utan tjat det är för det mesta hon som tar initiativ även att jag givetvis skulle älska med henne dagligen detta är ömsesidigt för det skulle även hon vilja

• Underhill

Du tänkte nog på bubblan som suger in kvinnan o omvandlar henne till mamma några år :)...håll ut!...det sägs att lusten återvänder efter en 10 år ung ;)...bortsätt från undantagen då :-P

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Haha)

Bullshit!

Jag fick barn för 3 månader sen. Vi hade sex 3 veckor efter, på mitt intiativ. Jag vill ha sex flera gånger i veckan och vi har sex och jag älskar det. Älskar att ha sex med min underbara sambo, pappan till min son.

• Anonym (Betraktaren)
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

Det finns gott om bittra människor på den här sajten men det här var nog en av dom värre inläggen i den kategorin. En sak som jag har noterat i verkliga livet under många år är nämligen detta: dom killar/män som klagar på att kvinnnor inte gillar sex har SAMTLIGA varit slashasar som inte sköter om sin hygien, lufsar runt och ser allmänt djävliga ut. Alternativt är grymt självupptagna och dryga. Jag är själv man och jag vet att ska man få en kvinna att gilla sex så får man anstränga sig själv lite. Det duger inte att var självupptagen och grisig för självklart gillar inte kvinnorna att ha sex då.

Alltså, alla normal kvinnor gillar sex, massor av sex, men inte med vilka slashasar som helst utan med män som ser och uppskattar kvinnor.

Sist måste jag bara påpeka ett fel: det är inte sant att kvinnor tappar sexlusten när barnen är födda, snarare tvärtom. Dom mest sexuellt aktiva kvinnorna är dom som har fött barn och är lite äldre är min erfarenhet.
Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!