• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • sisters03

Svårt läge! Skulle nog själv inte klara av att träffa en kille om han inte ville slicka mig (oavsett anledning), för det är det som får mig att komma.
    Det är ju tyvärr inte säkert att man passar ihop sexuellt bara för att man passar bra ihop på andra sätt Obestämd.
    Jag skulle nog även ha svårt att njuta av att få oralsex om jag vet att jag "övertalat" killen till det och att han egentligen tycker att det är ofräscht.

Tycker det är svårt med råd när det kommer till sånt här, för som många skrivit så måste man ju få säga själv vad man vill och inte vill göra! Men samtidigt så tycker väl jag att sex är att ge och ta och man gör det skönt för varandra på olika sätt som båda känner sig bekväma med. Jag får ju egentligen inte ut så mycket av att jag suger av min pojkvän och att han får komma i min mun, men jag får ju bekräftelse i att han tycker det är skönt. Och eftersom han gör det skönt för mig vill ju jag göra det skönt för honom!

Men om jag var du skulle jag nog ställa in mig på att han antagligen inte kommer vilja ge dig oralsex och om det då är värt att fortsätta ? För ponera att du skulle lyckas övertala han att göra det, tror du att du skulle kunna njuta av det då när du vet vad han egentligen tycker och tänker ?

• Anders 386

Men sex funkar inte så att man kan kräva saker av sin partner som hen inte är bekväm med. Båda gör så klart det dom själva vill göra - tvång och att ställa villkor hör inte hemma i sexlivet. Om man har en partner som inte motsvarar förväntningarna får man välja att leva med det eller försöka hitta en annan partner. Så enkelt men samtidigt så svårt är det.Obestämd

Ni som tycker att man ska sluta att ge njutning för att man inte får njutning saknar verktyg för att leva i ett långvarigt kärleksförhållande. Men ni kommer kanske att lära er av era misstag så småningom. En av grundpelarna för ett kärleksfullt förhållande är RESPEKT.

• Millicent

Vill han inte så vill han inte. Vare sig det handlar om hår eller inte. Tråkigt när du gillar att bli slickad förstås men inte mycket att göra åt. Är det en dealbreaker för dig? 

"Education is not the learning of facts, but the training of the mind to think." -Albert Einstein
  • annnnonyyyyym

Bara för att du ger honom trots hår så innebär inte det att han "måste" när du är hårig. Gillar man inte hår så är det så det är. Länge har sociala medier överflödet av citat och bilder med "vi gillar olika", men nu när det kommer till kritan så är det inte accepterat att gilla olika?

Jag skulle ALDRIG slicka en hårig tjej och det finns inget som någonsin kan ändra det. Rakad kam jag hur mycket som helst men hår är ofräscht (ja jag rakar mellan ben, armhålor etc själv).

• The past is now
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 12:50:41 följande:
    Men hur kan du INTE ha hår runt klittan om du inte är rakad?? Detta är en vanlig internetbild på googlesök "pussy hair". Jag ser ut typ så fast med synligare läppar. Om jag bara ansar så är det SJÄLVKLART hår runt klittan! Och det lär ju kittla som fan kan jag tro...
    Ursäkta men håret sitter på VENUSBERGET och utsidan av blygdläpparna. Klitoris har INGET hår!  Dessutom så fortsätter klitoris på INSIDAN av slidan. (en båge)

Ts borde hitta en ny karl som älskar henne precis som hon är. Sen att TS suger hans kuk som är kissigt är helt otroligt. Suga en pung som är hårig..urk!

• Anonym (tofsen)
    Flygfotogen skrev 2015-03-25 18:15:15 följande:

Vad har du material i trosorna? Använder du trosskydd?

Bomullstrosor. Aldrig trosskydd, och bara tygbindor och menskopp vid mens.
  • Underhill
    MammAmma skrev 2015-03-25 15:32:46 följande:

Du har missat att TS av rent fysiologiska orsaker inte kan vara rakad och inte för att hon inte skulle trivas så?

Det förklarar ju en del.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Ursäkt)

Låter mest som en ursäkt för han vill inte slicka och vet att du inte tänket raka dig! Sluta sug hans kuk oxå problemet löst !

Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig