• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • In trouble

Bara att byta ut honom. Vi är många som inte bryr oss om det är rakat eller inte

• Anonym (I see)
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:48:44 följande:

Jag har ju inget hår runt klittan.. slickar han där jag vill att han ska slicka så kommer han omöjligt få hår i munnen. Kanske att det sticker honom lite i ansiktet ovanför.. men det skulle det ju göra även om jag hade sk "landningsbana" eller liknande.. Han vägrar ju ens prova. Tror att om han skulle prova skulle han se att han faktiskt inte får det i munnen... Ja, jag vet inte..tycker det är tråkigt iaf :(

Men hur kan du INTE ha hår runt klittan om du inte är rakad?? Detta är en vanlig internetbild på googlesök "pussy hair". Jag ser ut typ så fast med synligare läppar. Om jag bara ansar så är det SJÄLVKLART hår runt klittan! Och det lär ju kittla som fan kan jag tro...

• Giovanna

Men vad tråkigt! Jag skulle tappa lusten och känna mig obekväm med att ha sex med nån som inte tillfredställer mig pga hår. Jag har varit med om en gång att jag hade sex med en kille som hade synpunkter på min könsbehåring. Efter viss diskussion säger han till slut att han tycker att mitt kön är ofräscht. Då klädde jag på mig och gick och har knappt hört av honom sen dess. Avtändande om något!

Det är verkligen aptrist att det ska bli en sån grej runt hår. För några decennium sen när rakning inte var allmänt slickades det fitta till höger och vänster utan problem. Varför går det inte bra idag?

Nu är det ju också så att var och en äger sin egen kropp och sin egen sexualitet och lika lite som han har rätt att tjata, försöka övertala eller försöka tvinga dig till något du inte vill, lika lite rätt har du att försöka ändra på honom. Nu uppfattar jag det inte direkt som att du tjatat på honom men jag tror det är ganska döfött att försöka få honom att ändra sig. Det måste komma ifrån honom.

Om jag vore din kille skulle jag försöka komma över mitt hinder och förhoppningsvis vänja mig vid håret. Ge och ta och ett visst mått av kompromisser hör till ett bra samliv.

Om jag vore du, och situationen inte ser ut att ändra sig, skulle jag söka sexuell tillfredställelse på annat håll. Ni har en bra relation i övrigt men sexlivet håller inte, då är det kanske bättre för er båda om ni har sex med andra än varandra?

• Anonym (Tjej)

Om TS hade varit man, inte kunnat raka pga hudbesvär och klagat över att hans fru inte ville suga skaft och kulor pga hår, hade svaren i tråden varit helt annorlunda, det är jag övertygad om.

I övrigt, jag älskar att bli slickad och vet hur det känns när killen inte vill ge. Jag förstår din känsla men vill han inte så vill han inte. Vill du verkligen att han slickar trots att han tycker att det är äckligt med hår? Sluta suga honom om du vill det.

• LEG

Porrskadad o egoistisk kille. Slickat hårig fitra i hela mitt liv o detta tjafs om hår i maten- löjligt. Hur slickar han då? Har han en hårtrimmer i käften.

Sluta sug till han slickar dig. O så kan du ju be honom tvätta sig efter jobbdagen. Lär lillpojken lite hyfs.

• Anonym (Stört)

Men herre gud, är folk helt störda eller? Hade det varit en tjej som inte velat suga av nån anledning hade folk klagat på att killen var ett svin som ändå ville bli avsugen. TS kille har all rätt i hela världen att inte vilja slicka, lika mycket som tjejer har all rätt i världen att säga nej till saker de inte vill göra. Vill TS inte raka sig så får TS finna sig i att inte bli slickad. Man kan inte tvinga NÅN att göra sexuella saker som denne inte vill.

• emeliienicole
    Anonym (Stört) skrev 2015-03-25 14:34:25 följande:

Men herre gud, är folk helt störda eller? Hade det varit en tjej som inte velat suga av nån anledning hade folk klagat på att killen var ett svin som ändå ville bli avsugen. TS kille har all rätt i hela världen att inte vilja slicka, lika mycket som tjejer har all rätt i världen att säga nej till saker de inte vill göra. Vill TS inte raka sig så får TS finna sig i att inte bli slickad. Man kan inte tvinga NÅN att göra sexuella saker som denne inte vill.

Självklart kan man aldrig tvinga någon men i detta fallet så verkar ju killen vara extremt korkad, han "begär" att hon ska suga av honom så han får det skönt medans han vägrar att slicka henne. Hon håller håret kortklippt, hon sköter det så att hon luktar gott medans han kommer hem efter en svettig jobbdag och begär att hon ska suga av honom när han inte på något sätt går med på att slicka henne trots att hon är betydligt fräschare? För att han anser att det blir hårigt i munnen och att det är äckligt? Och att han själv vägrar att raka sig? Nä, en extremt löjlig kille det där må jag säga, har aldrig hört något liknande. 
  • Giovanna
    Anonym (Stört) skrev 2015-03-25 14:34:25 följande:

Det håller jag med om och jag hoppas det framgick i mitt inlägg.
  • Anonym (Haft samma...)

HUR rakar du dig när du rakar underlivet? Jag hade också stora problem med svamp förut men är hårfobiker så jag ville verkligen inte sluta raka mig. Så jag testade att typ hålla ihop benen och raka venusberget och så långt ner jag kommer åt medan jag fortfarande håller ihop benen. På så vis så rakar man där huden är lite tåligare och inte på slemhinnorna. Brukar ta bikinilinjen längst ut på blygdläpparna men inte mer än så. På så vis är jag alltid rakad men påverkar inte slemhinnorna nåt och numer är svampinfektionerna ett minne blott :) Vet ju inte om det funkar för dig men kan vara ett tips iaf! Ett annat hett tips om man är känslig är att alltid smörja in underlivet med vaselin eller olivolja innan man hoppar in i duschen, då får man en skyddande hinna så vattnet inte torkar ut slemhinnorna på samma sätt.

• Anonym (tofsen)
    Anonym (I see) skrev 2015-03-25 12:50:41 följande:
    Men hur kan du INTE ha hår runt klittan om du inte är rakad?? Detta är en vanlig internetbild på googlesök "pussy hair". Jag ser ut typ så fast med synligare läppar. Om jag bara ansar så är det SJÄLVKLART hår runt klittan! Och det lär ju kittla som fan kan jag tro...
    Särar man på blygdläpparna så är det en bit till håret kring klitoris..iaf på mig. Där jag vill ha en tunga finns iaf inget hår.. Men vi är väl olika skapta kanske :)
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig