• Anonym (tofsen)

Han vägrar slicka för att jag är hårig

Jag och min kille har varit tillsammans i 5 månader. Under dessa månader har jag inte fått oralsex en enda gång. Orsaken är att jag inte är rakad. Killen hävdar att det är äckligt med "hår i maten" osv, och att han skulle göra det om jag rakade mig. Problemet är att om jag rakar mig kommer svampinfektionerna som ett brev på posten, likaså klåda och utslag. Mitt underliv gillar helt enkelt inte hyveln. Bör tilläggas att jag inte är en vildvuxen djungel, håller det kortklippt. Kan även tillägga att killen i fråga inte heller rakar sig (trimmar inte ens vad det verkar). Han får dock oralsex i princip varje gång vi ligger. När jag påpekade att han ju faktiskt inte heller rakar sig, så sa han att han har ju inte hår på själva kuken. Kontrade med att jag ju inte har hår på själva klitoris, men han fick ändå håret i ansiktet menade han. Då jag verkligen älskar att få oralsex, det finns inget som får mig att komma lika fort, så tycker jag detta är otroligt tråkigt. Hade inte haft nåt emot att raka mig nån gång då och då för att få det lite skönt om jag inte fått problem därnere varje gång. Nu undrar jag om nån är i liknande sits? Är detta vanligt? Hur tacklar man det..? Vi passar toppen ihop i övrigt, men känns tråkigt om jag aldrig ska få det som är det skönaste jag vet, bara pga lite hår.. :(

• Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig
  • Anonym (tofsen)
    emeliienicole skrev 2015-03-25 10:47:11 följande:

Töntig inställning han har..som du själv sa så har vi tjejer inget hår på klitoris, om han inte rakar sig så finns det ju hår längst ner på kuken om man säger så? Alltså, om du tittar när du suger av honom så ser du ju håret...samt att han har antagligen då hår på hela pungen?? Det blir ju svettigt och kan börja lukta. Tycker att om han kräver att du ska raka dig för att få oralsex så ska han göra detsamma, sluta ge honom det tills han inser att det han säger är löjligt. 
    Det kan inte vara så att han inte gillar att slicka tjejer? Han kanske tycker att själva slickandet är äckligt men inte vågar säga det??

Precis, han är helt vildvuxen (vilket INTE jag är). Jag får ju hår i munnen när jag slickar honom på pungen liksom.. Alltså, han säger ju att han skulle göra det annars, men jag vet inte.. isf är det väl konstigt att skylla på håret..? Om jag skulle raka mig då..då skulle han ju inte kunna skylla på det längre..
  • emeliienicole
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 10:51:49 följande:
    Precis, han är helt vildvuxen (vilket INTE jag är). Jag får ju hår i munnen när jag slickar honom på pungen liksom.. Alltså, han säger ju att han skulle göra det annars, men jag vet inte.. isf är det väl konstigt att skylla på håret..? Om jag skulle raka mig då..då skulle han ju inte kunna skylla på det längre..
    Testa att raka dig en gång och fråga sen om han kan slicka dig, har han någon bortförklaring då så vet man ju att han bara inte gillar att slicka helt enkelt...Men som sagt, man ska ju tillfredsställa varandra och jag tycker ju att man får göra lite som den andra vill trots att man själv kanske inte tycker om det så mycket, man får ju mötas på mitten ifrån båda parterna. Usch, tycker annars att du ska sluta ge honom oralsex då han inte förtjänar det, han ska då inte bara få njuta! Ni ska ha det minst lika skönt båda två annars är det ju ingen mening att ha sex med varandra... :o
  • MrFlex

Vilken mupp! I ren princip tycker jag inte att du ska behöva raka dig. Har du berättat för honom vilka problem du får?

Är han inte villig att göra dig till viljes för en sådan skitsak som lite hår så blir jag väldigt tveksam till hans inställning till ert sexliv.

I ren protest vill jag slicka dig till orgasm, spela in det på film och skicka den till din snubbe:) Blir så sur när någon är så egoistisk i ett förhållande.

• Anonym (tofsen)
    emeliienicole skrev 2015-03-25 10:59:27 följande:
    Testa att raka dig en gång och fråga sen om han kan slicka dig, har han någon bortförklaring då så vet man ju att han bara inte gillar att slicka helt enkelt...Men som sagt, man ska ju tillfredsställa varandra och jag tycker ju att man får göra lite som den andra vill trots att man själv kanske inte tycker om det så mycket, man får ju mötas på mitten ifrån båda parterna. Usch, tycker annars att du ska sluta ge honom oralsex då han inte förtjänar det, han ska då inte bara få njuta! Ni ska ha det minst lika skönt båda två annars är det ju ingen mening att ha sex med varandra... :o
    Håller med, det handlar om att få varandra att njuta (så länge man inte gör nåt som gör ont etc såklart). Han smakar minsann inte så gott alltid efter en lång dag instängd i jobbyxor, men det kan jag ta. Jag går ju igång på hur han njuter..önskar han kunde göra detsamma för mig.
  • Anonym (tofsen)
    MrFlex skrev 2015-03-25 11:07:03 följande:

Vilken mupp! I ren princip tycker jag inte att du ska behöva raka dig. Har du berättat för honom vilka problem du får?

Är han inte villig att göra dig till viljes för en sådan skitsak som lite hår så blir jag väldigt tveksam till hans inställning till ert sexliv.

I ren protest vill jag slicka dig till orgasm, spela in det på film och skicka den till din snubbe:) Blir så sur när någon är så egoistisk i ett förhållande.

Tycker inte heller att jag ska behöva raka mig. Jag vill inte behöva stå ut med klåda och svamp bara för att få det lite skönt :( Han vet om besvären.

Det är kortklippt och fint, fräscht och luktar gott..och som jag skrivit tidigare, det är inget hår på klitoris!

Haha.. det vore nåt det :P
  • LoLs pappa

Fraggel!
    Om du håller det kortklippt och fräscht så är det ju super.
    Verkar vara en ung självisk kille som ej har empati för dina efterföljder.
    Jag menar du verkar ju vilja men kan ej pga att du får problem.
    Han måste ju acceptera att du får fysiska efterföljder som han oxå får lida av isf.
    Han blir ju lidande när du har svampinfektion oxå.

Synd att du får svamp, ett ex körde med Weet hårborttagningsvätska för hon fick eksem när hon rakade, det fungerade kannon.
    Men hon fick ju ej svamp.

Hoppas du hittar en väg framåt, men tror nog att det enda sättet är att hitta en kille som accepterar dig.

• Anonym (tofsen)
    LoLs pappa skrev 2015-03-25 11:33:04 följande:

Fraggel!
    Om du håller det kortklippt och fräscht så är det ju super.
    Verkar vara en ung självisk kille som ej har empati för dina efterföljder.
    Jag menar du verkar ju vilja men kan ej pga att du får problem.
    Han måste ju acceptera att du får fysiska efterföljder som han oxå får lida av isf.
    Han blir ju lidande när du har svampinfektion oxå.

Synd att du får svamp, ett ex körde med Weet hårborttagningsvätska för hon fick eksem när hon rakade, det fungerade kannon.
    Men hon fick ju ej svamp.

Hoppas du hittar en väg framåt, men tror nog att det enda sättet är att hitta en kille som accepterar dig.

Ung och ung.. han har passerat 35. Ja, hade jag inte fått några problem av att raka/ta bort håret på annat sätt så hade jag absolut gjort det..
  • Underhill

Raka dig eller sluta sug :)..vem vet du kanske trivs som rakad!?...trist inställning från din partners sida hur som helst, kan tyckas.

E vi överens så kör vi
  • LoLs pappa
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 11:46:03 följande:
    Ung och ung.. han har passerat 35. Ja, hade jag inte fått några problem av att raka/ta bort håret på annat sätt så hade jag absolut gjort det..

Trodde under 25...
    Vid 35 så trodde jag man var mognare än så.
    Om du älskar det och han dig så "borde han kunna stå ut".
    Du är ju ej jätteförtjust i att suga, men gör det ändå.
    Man skall ej göra ngt man absolut ej vill i sexsammanhang.
    Men ibland får man "offra sig" för den man gillar, om det gör det lilla extra (har ifs aldrig hamnat i den situationen)
    Man har ju igen det, och där har du ett problem, du "offrar dig" men ej han.
    Så du kanske skall sluta suga helt enkelt, med motiveringen att du ej gillar det, vilket du ej gör heller.

Men ärligt så tycker jag du skall skaffa en ny kille som ger dig det du vill ha utan knussel och med passion.
    För hur kul är det om han nu skulle slicka dig, då kan du ju ej slappna av för du vet att han ej gillar det eg.
    Då skulle det bara bli pannkaka ändå och du skulle ej kunna slappna av.
  • LoLs pappa
    Anonym (tofsen) skrev 2015-03-25 11:46:03 följande:

Trodde under 25...
    Vid 35 så trodde jag man var mognare än så.
    Om du älskar det och han dig så "borde han kunna stå ut".
    Du är ju ej jätteförtjust i att suga, men gör det ändå.
    Man skall ej göra ngt man absolut ej vill i sexsammanhang.
    Men ibland får man "offra sig" för den man gillar, om det gör det lilla extra (har ifs aldrig hamnat i den situationen)
    Man har ju igen det, och där har du ett problem, du "offrar dig" men ej han.
    Så du kanske skall sluta suga helt enkelt, med motiveringen att du ej gillar det, vilket du ej gör heller.

Men ärligt så tycker jag du skall skaffa en ny kille som ger dig det du vill ha utan knussel och med passion.
    För hur kul är det om han nu skulle slicka dig, då kan du ju ej slappna av för du vet att han ej gillar det eg.
    Då skulle det bara bli pannkaka ändå och du skulle ej kunna slappna av.
Svar på tråden Han vägrar slicka för att jag är hårig