• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Loveway
    DrDonna skrev 2015-05-17 08:24:47 följande:

Jag är lundabo men lite äldre, inte för att det spelar mig nån roll vad gäller åldern :)

Men vad roligt med lite skånebor :) Nej åldern spelar verkligen ingen roll. Hur långt är du gången?

Jag själv går in i vecka 9 imorgon.
  • längtar14

Då var man i vecka 11 och efter ett par veckor med illamående och kräkningar så mår jag bättre. Ska göra kub den 1 juni blev lite osäker på när blodprovet ska tas...vet bara att hon sa ett par dagar in i v 9. Har ju tyvärr legat dålig och tänkte fixa det imorrn är då i v 10+2...

• JJ15
    längtar14 skrev 2015-05-17 19:14:40 följande:

Då var man i vecka 11 och efter ett par veckor med illamående och kräkningar så mår jag bättre. Ska göra kub den 1 juni blev lite osäker på när blodprovet ska tas...vet bara att hon sa ett par dagar in i v 9. Har ju tyvärr legat dålig och tänkte fixa det imorrn är då i v 10+2...

Jag ska själv göra KUB den 29:e och ska ta blodproverna imorn, så borde inte va nå problem :) (fast jag bor ju i Finland så vet inte hur mycket det skiljer sig med reglerna)
  • velvet

Längtar14 - Jag ska också göra KUB den 1 juni, kommer då att vara i v. 12+0. Du borde bara ligga en dag framför mig då? :)

Jag tog mitt blodprov i onsdags.

• Lyckligajag

Jag ska också göra KUB den 1 juni, kommer då va i v 12+2. Längtar så mycket efter att få se lilla bebisen :) jag tog blodprov i samband med inskrivningen den 8/5 :)

• summer13
    bebba83 skrev 2015-05-16 21:38:47 följande:

Ja!!!!men började med magnesium och det hjälpte! Hade i både armar å ben, låg på soffan å kroppen nästintill hoppade av kryp å kramp men som sagt nu e de borta ;)

Jag käkar magnesium men tycker det hjälper inte. Läste på lite och kan bero på brist i magnesium, järn, B12, folsyra. Ska be dom kolla upp mina värden vid nästa besök så hoppas jag det har en enkel lösning!!
  • liinaH
    Loveway skrev 2015-05-17 17:58:35 följande:

Men åh vad roligt! :) Jag har gått 8 hela veckor nu idag , så går in i vecka 9 imorgon.

Hur långt har du själv gått?

Haha samma här, blir 8+1 idag enligt ultraljudet igår. :) enl mina beräkningar ska det va 8+3, men vi får se :D
  • bebba83
    summer13 skrev 2015-05-18 04:16:10 följande:

Jag käkar magnesium men tycker det hjälper inte. Läste på lite och kan bero på brist i magnesium, järn, B12, folsyra. Ska be dom kolla upp mina värden vid nästa besök så hoppas jag det har en enkel lösning!!

Ja be dom kolla för usch vad jobbigt de e. Hoppas du hittar nån lösning :)
  • SsJj

Ringde mvc nu och fick en tid på onsdag för SAMTAL!? Inget vul.

Känner mig inte alls gravid längre men inte vill jag gå såhär och vänta på att allt ska starta av sig självt.. Har massor av roligt inbokat denna veckan men vågar ju knappt gå utanför dörren..

Kanske får ringa grannstaden för UL som sist vi fick MA och dom nekade oss UL här...

• bebba83

Idag fick vi se en sprallig krabat och jag beräknas vara i 12+2 :)

detta är lätt det häftigaste jag vart med om !
Svar på tråden BF december 2015 :-)