BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag är lundabo men lite äldre, inte för att det spelar mig nån roll vad gäller åldern :)
Då var man i vecka 11 och efter ett par veckor med illamående och kräkningar så mår jag bättre. Ska göra kub den 1 juni blev lite osäker på när blodprovet ska tas...vet bara att hon sa ett par dagar in i v 9. Har ju tyvärr legat dålig och tänkte fixa det imorrn är då i v 10+2...
Då var man i vecka 11 och efter ett par veckor med illamående och kräkningar så mår jag bättre. Ska göra kub den 1 juni blev lite osäker på när blodprovet ska tas...vet bara att hon sa ett par dagar in i v 9. Har ju tyvärr legat dålig och tänkte fixa det imorrn är då i v 10+2...
Längtar14 - Jag ska också göra KUB den 1 juni, kommer då att vara i v. 12+0. Du borde bara ligga en dag framför mig då? :)
Jag tog mitt blodprov i onsdags.
Jag ska också göra KUB den 1 juni, kommer då va i v 12+2. Längtar så mycket efter att få se lilla bebisen :) jag tog blodprov i samband med inskrivningen den 8/5 :)
Ja!!!!men började med magnesium och det hjälpte! Hade i både armar å ben, låg på soffan å kroppen nästintill hoppade av kryp å kramp men som sagt nu e de borta ;)
Men åh vad roligt! :) Jag har gått 8 hela veckor nu idag , så går in i vecka 9 imorgon.
Hur långt har du själv gått?
Jag käkar magnesium men tycker det hjälper inte. Läste på lite och kan bero på brist i magnesium, järn, B12, folsyra. Ska be dom kolla upp mina värden vid nästa besök så hoppas jag det har en enkel lösning!!
Ringde mvc nu och fick en tid på onsdag för SAMTAL!? Inget vul.
Känner mig inte alls gravid längre men inte vill jag gå såhär och vänta på att allt ska starta av sig självt.. Har massor av roligt inbokat denna veckan men vågar ju knappt gå utanför dörren..
Kanske får ringa grannstaden för UL som sist vi fick MA och dom nekade oss UL här...