• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • gällka88
    Loveway skrev 2015-05-18 16:43:39 följande:
    Usch kan inte för mitt liv förstå känslan du måste fått. Denna oro man redan går runt med, och sen blod på det. Underbart att allt såg bra ut iaf :) Då kan man slappna av lite iaf.
    Jag har nog aldrig gråtit så innerligt förut. Fick knappt luft.. Var så fruktansvärt rädd. Så nu känns de bra...
  • Anniiica
    gällka88 skrev 2015-05-18 17:19:40 följande:
    Jag har nog aldrig gråtit så innerligt förut. Fick knappt luft.. Var så fruktansvärt rädd. Så nu känns de bra...
    Åh! Vad skönt att allt såg bra ut! Hoppas du mår bättre nu och återhämtar dig efter denna eftermiddag! <3
  • liinaH
    Loveway skrev 2015-05-18 16:39:08 följande:

Haha jaså du, vad roligt :) Åh har du redan fått göra ett UL? Hur kommer detta sig? Är så nojig och orolig så skulle himla gärna vilja kolla att allt står rätt till där inne jag också.

Jag gjorde privat :) värt varenda krona. Det va en riktigt lättnad för mig som också har varit orolig. Nu kan man njuta lite mer & verkligen förstå att det är på riktigt. :)
  • lundberg

Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!

• velvet

Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?

• JJ15
    velvet skrev 2015-05-19 07:06:42 följande:

Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?

Jag har använt mammaleggings nästan sen jag plussade för har varit så illamående och inte klarat av att ha nåt mot magen. Har bara ett par jeans som går att stänga men som för dig börjar de bli obekväma. Jag tycker inte att man ska kolla på vilken vecka man är i för att kunna börja med mammabyxor, jag kör på vad som känns bekvämt på.
  • BowserSchnauzer
    velvet skrev 2015-05-19 07:06:42 följande:

Jag tyckte det stramade jättemycket de första veckorna, var så himla uppblåst liksom. Nu en vecka har det funkat bättre men nu har jag börjat känna sådär igen - har några byxor som är mer stretchiga så nu använder jag bara dem. Var och letade I Sthlm efter mammakläder för det känns som att det kommer behövas snart men hittade inget - jättesvårt att hitta något snyggt liksom... Åh, lär väl ha något snart - skulle vilja ha ett par byxor iaf :). Vart handlar/har ni tänkt handla? Tips mottages tacksamt :)!
  • evve88
    lundberg skrev 2015-05-18 21:12:28 följande:

Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!

Tror absolut inte du behöver oroa dig! De är ju mycket som växer och ska flytta på sig. Hade för ett par veckor så sjukt ont i svanken så kunde knappt resa mig ur soffan, men de har gått över och har vart på ul efter det och då såg allt bra ut. Men ja vet hur det är, man blir så nojjig! Ja är nojjig för att berätta för alla närmaste för känns som att nått kommer gå fel så fort ja berättar. Löjligt egentligen! Men som sagt, oroa dig inte. Blir det olidligt ont så ring BM men annars kan du nog vara lugn!
  • evve88

Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..

Blä nu får de va bra med illamående snart!

Svar på tråden BF december 2015 :-)