BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Haha jaså du, vad roligt :) Åh har du redan fått göra ett UL? Hur kommer detta sig? Är så nojig och orolig så skulle himla gärna vilja kolla att allt står rätt till där inne jag också.
Knas idéer under graviditet!
Doppa bilar (godiset) i te! Mums! ;D
Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!
Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?
Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?
Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!
Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..
Blä nu får de va bra med illamående snart!