BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Alltså jag är i 10+4 men på kvällarna är min mage så svullen att det ser ut som att ja är i 6 månaden.. Haha. Nån mer som har det så? Kommer snart inte kunna dölja längre, man vill inte ha spontan besök på kvällarna om man säger så. :p och till och med mysbyxor känns ju obehagliga på magen...
Gjort UL idag!
En sprattlande liten bebis i v 11+2 som inte riktigt ville vara med på bild :)
Fick verkligen hålla mig från att inte lipa ihjäl mig, sån lättnad att få se en levande bebis!!
Gjort UL idag!
En sprattlande liten bebis i v 11+2 som inte riktigt ville vara med på bild :)
Fick verkligen hålla mig från att inte lipa ihjäl mig, sån lättnad att få se en levande bebis!!
Å så svullen.. och mina boobs typ dödar mig.. snart gått 8 fulla veckor. .. vafan ska boobsen redan vuxit så mkt så jag knappt kan ha några bhar längre. .. dom är all over the place änna... :P
Känns som hela jag kommer va en valross om bara några veckor.. gah :/
Å så svullen.. och mina boobs typ dödar mig.. snart gått 8 fulla veckor. .. vafan ska boobsen redan vuxit så mkt så jag knappt kan ha några bhar längre. .. dom är all over the place änna... :P
Känns som hela jag kommer va en valross om bara några veckor.. gah :/
Mina bröst har också vuxit jätte mycket redan. Är i v. 10 och måste redan ha mamma byxor och har bara 1 enda bh som passar nu! Undra hur detta ska sluta hehe
Eller hur! Som tur var, så var chefen och kollegorna borta idag så är själv på jobbet. Annars hade de väl mitt hulkande hörts lång väg... Haha. Ja jag längtar sååå tills man inte mår illa mer...
Hahaha tack!! Det där hjälpte mig, Mina bröst är så stora så ja tänker att folk måste märka nått enbart genom att titta på dom. Försöker dölja dom i sport BH.. Gillar dom inte alls! Tänk då sen.... Haha
Enda positiva är att sambon också tycker det är trevligt att dom är större. Haha
Tycker synd om min 3 åring som får äta hämtmat hela tiden, jag mår så illa så jag inte kan förmå mig o laga mat, idag blev det iofs nyttig hämtmat med wokade grönsaker från lokala thaihaket :)
Var nere på kliniken idag för ultraljud men det gick inget bra. Det var tomt och hon kunde se något som kanske var fosterliknande men det hade inte utvecklats. Fick remiss in till kvinnokliniken för ett ultraljud nästa vecka, men det känns verkligen helt kört nu Smiley frown Så nu ska jag bara vänta på blödningen ska starta....
Ni som har haft lutinus hur långt tid tar det innan det försvinner ur kroppen ?
Extra pissigt att vi måste vänta till augusti för att starta ett FET....