• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • gällka88
    Anniiica skrev 2015-05-18 19:21:24 följande:
    Åh! Vad skönt att allt såg bra ut! Hoppas du mår bättre nu och återhämtar dig efter denna eftermiddag! <3
    Jag trodde de skulle kännas bättre men idag vågar jag knappt gå på toaletten för jag är rädd att de ska synas mer blod när jag torkar mig. Är så jävla rädd att någonting ska gå fel, vill ha denna ärta så gärna!   Gråter
  • Beya
    velvet skrev 2015-05-19 07:06:42 följande:

Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?

För tidigt? Det är det enda jag kan ha så har inte så mycket val ??
  • JJ15
    evve88 skrev 2015-05-19 09:06:54 följande:

Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..

Blä nu får de va bra med illamående snart!

I feel ya! Som tur är får jag jobba hemifrån på förmiddagarna, lättare att tvinga i sig mat hemma och spy upp det än att va på jobbet och behöva springa på toa helatiden. Men man är ju så less på att må illa.. vill ju få njuta av graviditeten nångång!!
  • Beya
    Beya skrev 2015-05-19 10:22:20 följande:
    För tidigt? Det är det enda jag kan ha så har inte så mycket val ??
    Men varför ändrar iPhone till frågetecken hela tiden. Skulle ju vara en glad gubbe
  • Hallonpaj

Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..

Usch samma för mig :( Har haft ett par riktigt sköna symtomfria dagar. Men slappnade av för mycket och lät det gå lite för länge mellan måltiderna.

För mig hör det ihop med hunger. Måste äta på något i stort sett hela tiden annars kräks jag. Jobbigt som attan när man är ute bland folk - fick fly till en papperskorg häromdagen i tunnelbanan medans mannen sprang  till kiosken och köpte snickers åt mig. Hoppas man kan skratta åt sånt en vacker dag Flört

• Hallonpaj

Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?

Nu bor jag i varmare klimat så jag kör mycket lösa klänningar och kalasbyxor med resår. Jeans är helt uteslutet, de känns både obekvämt och trångt.

Men jag tycker ändå det finns en del diskreta och trendiga mammabyxor att hitta så det är nog aldrig för tidigt att börja med det :) 

• Loveway

Samma här! Illamåendet tycks aldrig ge med sig och jag spyr minst en gång om dagen. Fruktansvärt att behöva rusa ifrån jobbet och upp till toaletten. Är så otroligt doft känslig och kommer det så går det inte att hålla emot.

Längtar så tills man kan få må bra iaf en liten dag och njuta till fullo av bebis :)
  • Loveway

Precis samma här! Tycker att näst intill alla mina par trycker på magen, vilket framkallar illamående :/

Har också funderat på att köpa ett par mammabyxor, men det känns precis som du säger lite tidigt. Men snart har man knappt nåt val :P Så svullen..
  • evve88
    JJ15 skrev 2015-05-19 10:23:26 följande:

I feel ya! Som tur är får jag jobba hemifrån på förmiddagarna, lättare att tvinga i sig mat hemma och spy upp det än att va på jobbet och behöva springa på toa helatiden. Men man är ju så less på att må illa.. vill ju få njuta av graviditeten nångång!!

Eller hur! Som tur var, så var chefen och kollegorna borta idag så är själv på jobbet. Annars hade de väl mitt hulkande hörts lång väg... Haha. Ja jag längtar sååå tills man inte mår illa mer...
  • evve88
    Hallonpaj skrev 2015-05-19 10:46:29 följande:

Usch samma för mig :( Har haft ett par riktigt sköna symtomfria dagar. Men slappnade av för mycket och lät det gå lite för länge mellan måltiderna.

För mig hör det ihop med hunger. Måste äta på något i stort sett hela tiden annars kräks jag. Jobbigt som attan när man är ute bland folk - fick fly till en papperskorg häromdagen i tunnelbanan medans mannen sprang  till kiosken och köpte snickers åt mig. Hoppas man kan skratta åt sånt en vacker dag 

Haha ja så är de för mig med. Är orolig för att ja kommer se ut som en säl när detta är slut för vad ska man göra? Man äter ju hellre lite hela tiden än mår illa, är ju så jobbigt!

Haha ja hoppas man kan skratta nån gång för just i tillfället är det ju hemskt . Haha
Svar på tråden BF december 2015 :-)