BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?
Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..
Blä nu får de va bra med illamående snart!
Åh ja som trodde illamåendet höll på att ge med sig, var precis tvungen att springa och spy upp hela frukosten..
Usch samma för mig :( Har haft ett par riktigt sköna symtomfria dagar. Men slappnade av för mycket och lät det gå lite för länge mellan måltiderna.
För mig hör det ihop med hunger. Måste äta på något i stort sett hela tiden annars kräks jag. Jobbigt som attan när man är ute bland folk - fick fly till en papperskorg häromdagen i tunnelbanan medans mannen sprang till kiosken och köpte snickers åt mig. Hoppas man kan skratta åt sånt en vacker dag
Någon annan vars byxor stramar? Kan knappt ha mina vanliga och det känns obehagligt. Men för tidigt med mammakläder liksom. Eller hur resonerar ni andra?
Nu bor jag i varmare klimat så jag kör mycket lösa klänningar och kalasbyxor med resår. Jeans är helt uteslutet, de känns både obekvämt och trångt.
Men jag tycker ändå det finns en del diskreta och trendiga mammabyxor att hitta så det är nog aldrig för tidigt att börja med det :)
I feel ya! Som tur är får jag jobba hemifrån på förmiddagarna, lättare att tvinga i sig mat hemma och spy upp det än att va på jobbet och behöva springa på toa helatiden. Men man är ju så less på att må illa.. vill ju få njuta av graviditeten nångång!!
Usch samma för mig :( Har haft ett par riktigt sköna symtomfria dagar. Men slappnade av för mycket och lät det gå lite för länge mellan måltiderna.
För mig hör det ihop med hunger. Måste äta på något i stort sett hela tiden annars kräks jag. Jobbigt som attan när man är ute bland folk - fick fly till en papperskorg häromdagen i tunnelbanan medans mannen sprang till kiosken och köpte snickers åt mig. Hoppas man kan skratta åt sånt en vacker dag