BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Börjat få konstiga tankar om att kanske det är något som är fel eftersom hon inte vill komma ut:(
Har med jobbigt med amningen. Hon lägger tungan i gommen och tar för litet tag. Har blivit bättre men går fortfarande inte smidigt direkt.. och äter helt oregelbundet, ibland tre timmar i sträck, ibland sover hon fyra timmar. Går inte att förutspå när hon tänker bli hungrig mycket mat har jag iallafall, men att amma är kämpigt i början!! Längtar tills hon är nån månad och det förhoppningsvis rättat till sig..
Just nu gör det mest ont och amningsnappen avskyr hon!
Börjat få konstiga tankar om att kanske det är något som är fel eftersom hon inte vill komma ut:(
Hade ganska många förvärkar per dag i ca en vecka men för någon dag sen slutade det tvärt. Trodde nått var på g, men ack så fel jag hade :p hade det inte varit för den stora magen och en stor bebis i den som ligger och vrider och vänder sig :) så känner jag mig inte särskilt gravid längre.
Jag tror att det går ganska bra för oss med amning nu. Iaf om man tänker på att det bara har gått 5 dygn. Men som ni säger så är det svårt att veta vad som är normalt ont och krångel och vad som skulle behöva korrigeras. Har ni varit på återbesök? Jag fick nämligen visa upp när han tog tag och sen en amning och enligt den barnmorskan så såg det bra ut, men hon gav mig några tips för att det ska "finslipas". Hon borde väll sett om det var riktigt illa?
Är i samma situation som du, Beya: Första gången kom babyn tre dar innan (pojke), och nu beräknat 10/12. Hur kan det vara så mysigt där inne för babyn nu? Envis flicka...
Är i samma situation som du, Beya: Första gången kom babyn tre dar innan (pojke), och nu beräknat 10/12. Hur kan det vara så mysigt där inne för babyn nu? Envis flicka...
Det är hemskt! Var helt inställd på att hon också skulle komma lite tidigare, och nu redan 4 dagar sen. Är som bäst ute på hurtig promenad igen. Sex har inte hjälpt och bastu igen imorgon. Skulle gärna gå på sonens dagisjulfest på onsdag morgon, men den planen verkar inte logisk... IFALL jag inte är gravid ännu då förstås :-S