• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Snobi
    Fiiaaa skrev 2015-12-14 19:43:43 följande:

Här blev det barn igår några dagar tidigt. Lång förlossning, men helt underbart!

Stort grattis!
  • Beya
    Fiiaaa skrev 2015-12-14 19:43:43 följande:

Här blev det barn igår några dagar tidigt. Lång förlossning, men helt underbart!

Grattis :)
  • Beya

Igår kväll började jag få sammandragningar o mensvärk och det har hållit på hela natten. Magen har verkligen varit stenhård och det har känts som den jobbat mycket. Hoppas det betyder att det är något på gång, men det behöver det ju inte alls vara:/

• Frankie86
    Beya skrev 2015-12-15 08:00:18 följande:

Igår kväll började jag få sammandragningar o mensvärk och det har hållit på hela natten. Magen har verkligen varit stenhård och det har känts som den jobbat mycket. Hoppas det betyder att det är något på gång, men det behöver det ju inte alls vara:/

Det är ju definitivt mera än vad det var innan!
    Heja bebis, välkommen ut nu!

Lycka till! :)
  • Beya
    Frankie86 skrev 2015-12-15 08:29:51 följande:
    Det är ju definitivt mera än vad det var innan!
    Heja bebis, välkommen ut nu!

Lycka till! :)
    Tack så mycket :)
    Men tyvärr har det lugnat ner sig nu:/
  • moruri

Bvc besök avklarat. Lillen har biffat upp sig de senaste dagarna, 400g på 4 dagar! :) skönt! Själv vägde jag 77kg när jag blev gravid, 88 som Max under graviditeten och idag väger jag 74kg! Skönt! :)

• godisvraket82

Fy vad jag mår dåligt.... Frossa, trötthet,mens värk like hell... Och lite sd/förvärkar. Gjorde hinnsvepning i söndags kl 15 så dem 48 timmar har gått, var öppen 3 cm. I går kl 15 var Ja fortfarande öppen 3 cm.Jag har bf 22 fy för detta kan knappt ha ögonen öppna så trött jag e. Någon som känner igen sig??

• emelieen
    godisvraket82 skrev 2015-12-15 17:40:26 följande:

Fy vad jag mår dåligt.... Frossa, trötthet,mens värk like hell... Och lite sd/förvärkar. Gjorde hinnsvepning i söndags kl 15 så dem 48 timmar har gått, var öppen 3 cm. I går kl 15 var Ja fortfarande öppen 3 cm.Jag har bf 22 fy för detta kan knappt ha ögonen öppna så trött jag e. Någon som känner igen sig??

Är inte förlossningen "igång" när man är öppen 3 cm? Eller man kan gå öppen 3 cm ett tag? Det låter ju som att nånting är på g iallafall. Lycka till när det är dags :)
  • godisvraket82
    emelieen skrev 2015-12-15 18:07:28 följande:

Är inte förlossningen "igång" när man är öppen 3 cm? Eller man kan gå öppen 3 cm ett tag? Det låter ju som att nånting är på g iallafall. Lycka till när det är dags :)

Tack nä bm ville 5 cm då hade jag fått stanna. Törstig något så fruktansvärt e jag oxå.
  • Beya
    godisvraket82 skrev 2015-12-15 17:40:26 följande:

Känner igen mig i den enorma tröttheten! Och mensvärk med sammandragningar/ förvärkar. Känner mig också extra törstig. Jag antar att de tagit blodprov på dig så de har koll på ditt blodsocker?
    Har nog missat något här men varför gjorde de en hinnsvepning om du inte har bf förrän den 22:e?
Svar på tråden BF december 2015 :-)