• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • taramn

BF + 12 nu

Det ska inte va såhär... alla julplaner o allt är ju förstört känns de som. Har inte handlat julklappar, ingenting. Allt är förstört. Jag vet att jag kanske överdriver men är så hormonell!!

Idag har jag inte mått bra. Känner mig yr hela tiden.

• Snobi
    taramn skrev 2015-12-14 17:17:48 följande:

BF + 12 nu

Det ska inte va såhär... alla julplaner o allt är ju förstört känns de som. Har inte handlat julklappar, ingenting. Allt är förstört. Jag vet att jag kanske överdriver men är så hormonell!!

Sånt kan säkert se olika ut, men jag kände mig oförklarligt yr 1-2 dagar innan det drog igång. Hade även ett väldigt deppigt dygn i samband med det där jag kände att julen var förstörd osv. Hoppas det betyder att det är nåt på gång för dig med!
  • Beya

BF + 12 nu

Åh lider med dig! 12 dagar över.. Känner likadant som dig men borde inte klaga som bara gått över 4 dagar.
  • Roxy81

Var hos BM idag och kollade läget. Hade BF 9:e, men inget ännu förutom mycke sammandragningar, samt att ischiasnerven i ena skinkan/benet kommit i kläm = svårt att gå och är lite grinig. Kollade upp datum för igångsättning och det datumet är ju givetvis på julafton. Skrikandes BM ringde ner till förlossningen och de var snälla och bokade in oss på morgonen dagen innan. Känns bra att ha ett datum iaf. Men hon får gärna komma ut nu, man går ju bara och väntar...

• Fiiaaa

Här blev det barn igår några dagar tidigt. Lång förlossning, men helt underbart!

• fantasy06

BF + 12 nu

Lider med dig. Men har du inte fått tid till igångsättning då?
  • taramn

Snobi - Va skönt att höra! Hoppas verkligen det är på g då :)

Beya - Haha klaga på! Lider med dig också. Hoppas din bebis kommer snart!

Fantasy06 - Jag har bara fått infon att ringa till förlossningen på onsdag så får jag komma på kontroll på torsdag för eventuell igångsättning. Men jag antar att ifall att ser bra ut o bebis mår bra får jag vänta. Samt ifall dom har fullt på förlossningen så får jag komma tillbaka en annan dag. Jag tror att man får gå till BF + 21 här men är osäker.

• fantasy06
    taramn skrev 2015-12-14 20:56:28 följande:

Snobi - Va skönt att höra! Hoppas verkligen det är på g då :)

Beya - Haha klaga på! Lider med dig också. Hoppas din bebis kommer snart!

Fantasy06 - Jag har bara fått infon att ringa till förlossningen på onsdag så får jag komma på kontroll på torsdag för eventuell igångsättning. Men jag antar att ifall att ser bra ut o bebis mår bra får jag vänta. Samt ifall dom har fullt på förlossningen så får jag komma tillbaka en annan dag. Jag tror att man får gå till BF + 21 här men är osäker.

Jisses 21 dagar borde vara förbjudet. Håller tummarna att det startar snart.
  • Snobi

Vi fick äntligen komma hem idag. Superskönt! Har mest bara legat i sängen och ammat och myst. Jag lyckas dock inte så bra med att sova när bebisen sover, blir max en timme här och där. Någon som känner igen det? Jag är ju så på minus att jag borde sova varje minut jag får men det går bara inte. Hormoner? Bara uppe i varv? Med tanke på att lillan hittills varit som mest vaken under nätterna blir det nog en tung natt till. Och givetvis måste vi tillbaka till bb för nytt gulsotsprov imorgon kl 9... Snark.

Svar på tråden BF december 2015 :-)