FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Jag var tvungen att ta ett test till igår kväll bara för att se om det verkligen är sant! Köpte ett digitalt och det visade Gravid 2-3, underbart!!! Har så svårt att sova på nätterna, vaknar hela tiden. Någon mer som haft så såhär tidigt?
Jag var tvungen att ta ett test till igår kväll bara för att se om det verkligen är sant! Köpte ett digitalt och det visade Gravid 2-3, underbart!!! Har så svårt att sova på nätterna, vaknar hela tiden. Någon mer som haft så såhär tidigt?
Grattis till er som plusat!
Vill ha tisdag nu och dags för återföringen!
Erica>> Tack snälla! Sitter och laddar här hemma nu och vill att tiden ska gå fortare!
Linda81>> Grattis, så kul!
Grattis! :)
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Ja det var länge! Jag har fått testdag på dag 18 förut med 2-dagars. Så jag tror nog att du kan testa då om du vill. På dag 21 har du ju garanterat fått mens om det ej blivit något. Konstigt att de satt dagen så sent. Lycka till!
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Fick precis besked från kliniken om äggen.
Av de 9 ägg som plockades ut igår kunde 8 användas.
Det gjordes ICSI på alla och idag kan dom se att 3 av dom är befruktade.
Så kort sagt mycket bättre än förra gången då vi inte körde ICSI och fick noll befruktade men nu är jag istället orolig för om de kommer att delas vidare så att vi får göra ET i morgon. Eftersom det "bara" är tre stycken känns det risky...
Är så himla nervös!!!! HOPPAS dom klarar sig och är av tillräcklig kvalitet!!!