• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Nicka
    Gweny skrev 2015-06-09 23:06:58 följande:

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!

Erica>> spännande! Kommer vi följas åt nu.

Grattis! Jag blir förhoppningsvis ruvare i slutet på veckan :) så då är vi några som kommer ligga nära :)
  • Nicka
    Blomster84 skrev 2015-06-09 23:15:00 följande:

Vi kör FET på lördag så då hänger jag på er ruvning :)

Vi gör förhoppningsvis ET på söndag :)
  • Gweny

Så kul att fler snart ska göra et/fet! Blir att hålla många tummar.

Bolih84>> ja får vi tro! Men är lite nervöst när stängningarna närmar sig.

• helnil_

Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.

• Längta
    helnil_ skrev 2015-06-10 06:45:03 följande:

Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.

Jag tycker d e ett väldigt tydligt andra streck. Så testa på fredag igen. :)
  • Blomster84

Jag ser också strecket. Ser positivt ut enligt mig :)
  • EricaSE83

Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!

Å vad bra att det så fint!!! Nu SKA det funka för dig!!!

Vet ganska snart om nåt av de tre små embryona överlevt natten... Hoppas jag får göra dig sällskap i ruvningen :)
  • EricaSE83

Jag ser definitivt två streck :):):)
  • Blomster84
    EricaSE83 skrev 2015-06-10 09:12:45 följande:

Å vad bra att det så fint!!! Nu SKA det funka för dig!!!

Vet ganska snart om nåt av de tre små embryona överlevt natten... Hoppas jag får göra dig sällskap i ruvningen :)

När ska dom höra av sig? Håller tummar och tår för er :)
  • helnil_

Ja väntan är inte rolig! Första veckan tyckte jag gick bra eftersom det är så overkligt på nå vid. Sen blir de värre :) jag hoppas det går vägen för dig!

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj