FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Testade imorse. Inte positivt. Det kan vara för tidigt jag vet men hoppet sjunker ändå lite. Det syns dock ett svagt streck i testrutan. Vad tror ni? Enligt testet skulle man då testa igen inom 48 h. Jag har egentligen testdag på lördag, är på ruvardag 12 idag. Ingen mens i sikte.. Någon mer som fått testdag en lördag? Kan ju inte ringa kliniken å tala om svaret., funderar på å testa på fredag igen och ringa då.
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
Så glad (: Carlanderska ringde idag och meddelade att 12 av 16 ägg har blivit befruktade (:
På söndag får vi tillbaka en blastocyst och förhoppningsvis några till frys!
Jag har börjat få bruna flytningar :( har precis haft ägglossning för 4 dagar sedan så det låter otroligt att det skulle vara mensen. Ska göra FET på lördag. Måtte min kropp inte flippat ut ..... :(
Tusen tack för alla grattis!
Här hemma håller jag på att bli galen. Igår var jag hur gravid som helst, mådde illa, var yr och hade molvärk. Idag, INGENTING! Blir knäpp?.
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
Jag är ruvare!!!!!! Fick precis tillbaka ett toppenfint embryo :):):):) Så tacksam att ha kommit så här långt :)
Vad härligt!! Har tänkt på dig under dagen. Nu håller vi tummarna för att det bäddar in sig fint :) lycka till!
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
70%!?!? Kan det stämma. Vår läkare sa inget om hur stor chans vi hade. Någon annan som vet graviditetschans för blastocyster? Kul att följas åt! Jag har testdag 24. Du med?:)
Å vad kul!!! Grattis och stort lycka till till dig också! Jag satte in tvådagars så du är tre dagar före mig. Blasto ger typ 70% graviditetschans va? Vi fick 40 % sannolikhet av vår läkare idag så hoppas vi hamnar på rätt sida strecket!
70%!?!? Kan det stämma. Vår läkare sa inget om hur stor chans vi hade. Någon annan som vet graviditetschans för blastocyster? Kul att följas åt! Jag har testdag 24. Du med?:)