FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Jag var inställd på typ 30% chans. Jaja vi mörker snart hur det går. Vete tusan om jag kommer kunna hålla mig två veckor. Eeeeeeevighet dit!
Jag är 32 och min läkare sa att vid min ålder har jag 70% chans med blasto... Har aldrig fått nån dock men det va det han sa iaf :) Hoppas samma gäller för dig!!
Jag har också testdag den 24/6 :) Men jag känner mig själv, kommer aaaaaaldrig kunna hålla mig från att testa innan det :D
70% lät väldigt mycket.... Men bra om det stämmer!
Känns som en evighet till TD. Vill veta nu!!
Kul vi är några stycken... Vänta ihop.
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
[quote=75407862][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-06-10 18:17:12 följande:[/quote-nick]Vad roligt! Det blir säkert många fina embryon till frysen också ska du se :)[/
Är fortfarande lite lätt chockad ;) tror ju knappt att de är sant!
Tack gulliga du! :) Ja bädda in dig lilla embryo!!!
Och angående dina bruna flytningar, jag har haft det mellan äl och mens enstaka gånger (har då trott att det varit nidblödning men nu vet jag ju bättre, det görs ju liksom inte icsi i magen :)) Är väl helt omöjligt att ha en så kort lutealfas att det skulle kunna vara mensen. Tror inte det är någon fara, det slutar säkert så får du ditt embryo som planerat. Men man kan ju alltid ringa kliniken om man är orolig och vill bli lite lugnad! Du ska se att vi blir ruvare ihop trots allt :)
Jag har börjat få bruna flytningar :( har precis haft ägglossning för 4 dagar sedan så det låter otroligt att det skulle vara mensen. Ska göra FET på lördag. Måtte min kropp inte flippat ut ..... :(
Hej,
Förlåt för mitt sena svar. Har inte haft orken att titta förbi här. Jag fick ett tidigt missfall. 3e ivfen och missfall, han där uppe tycker visst inte synd om oss som kämpar och kämpar. Nu tar vi ett paus under sommaren och tar nya tag i höst istället. Har gjort det korta protokollet tre gånger och i höst ska vi ge det långa protokollet en chans. Får se hur det funkar med nässpray osv. Hur går det för dig?
Hej igen,
Jag snurrar till allt här o svarar på min egen tråd.
Hur går det för dig? Blöder du fortfarande? Blödde du mycket? Du hade fått et tplus redan ju.
Jag började ju blöda i måndags dag 12 och ganska mycket, men nu är allt borta. inte ens blod på lutinus pinnen. Jag fattar ingen ting. Ska inte testa förän på måndag och ska hålla mig tills dess. Men e så nyfiken hur det går för dig =)
Vad har du/ni för "problem"? Man beräknar inte procenten endast på ålder ju utan även på äggstockstyp bland annat. Men hoppas så klart att din läkare har rätt! :)
Jag har haft så i cykeln efter stimulerat försök. Har också haft så en cykel efter att jag åt pergotime. Har fått det förklarat att det kan bli lite hormonell inbalans efter att kroppen får massor av hormoner och att det sedan balanseras igen. Cykeln efter har det då varit som vanligt igen...
Lycka till med FET!