FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Jag var inställd på typ 30% chans. Jaja vi mörker snart hur det går. Vete tusan om jag kommer kunna hålla mig två veckor. Eeeeeeevighet dit!
Jag är 32 och min läkare sa att vid min ålder har jag 70% chans med blasto... Har aldrig fått nån dock men det va det han sa iaf :) Hoppas samma gäller för dig!!
Jag har också testdag den 24/6 :) Men jag känner mig själv, kommer aaaaaaldrig kunna hålla mig från att testa innan det :D
70% lät väldigt mycket.... Men bra om det stämmer!
Känns som en evighet till TD. Vill veta nu!!
Kul vi är några stycken... Vänta ihop.
Jag är också ruvare från idag! Satte in en blastocyst. Nu kör vi! Lycka till!
[quote=75407862][quote-nick]Blomster84 skrev 2015-06-10 18:17:12 följande:[/quote-nick]Vad roligt! Det blir säkert många fina embryon till frysen också ska du se :)[/
Är fortfarande lite lätt chockad ;) tror ju knappt att de är sant!
Tack gulliga du! :) Ja bädda in dig lilla embryo!!!
Och angående dina bruna flytningar, jag har haft det mellan äl och mens enstaka gånger (har då trott att det varit nidblödning men nu vet jag ju bättre, det görs ju liksom inte icsi i magen :)) Är väl helt omöjligt att ha en så kort lutealfas att det skulle kunna vara mensen. Tror inte det är någon fara, det slutar säkert så får du ditt embryo som planerat. Men man kan ju alltid ringa kliniken om man är orolig och vill bli lite lugnad! Du ska se att vi blir ruvare ihop trots allt :)
Jag har börjat få bruna flytningar :( har precis haft ägglossning för 4 dagar sedan så det låter otroligt att det skulle vara mensen. Ska göra FET på lördag. Måtte min kropp inte flippat ut ..... :(
Hej,