• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Linda8110
    Tussebus skrev 2015-06-08 07:33:46 följande:

Mjae... Td 18/6 en evighet av väntan kvar ????

Svullna bröst och massa gaser. Frugan säger att jag var likadan när vi satte in det som skulle bli vår dotter så jag hoppas verkligen att det blir positivt.

Frugan har förmodligen rätt! Flört
  • Linda8110
    Längta skrev 2015-06-08 07:42:26 följande:
    Åh grattis. :)

Tänkte ja skulle tjuvtesta idag med ett 3dagars på dag 14 men tordes inte :/ haha. Tror ja åtminstonde väntar tills fredag så e de helg när man får reda på svaret :)
    Åh tack!
    Försök att hålla dig till testdag Flört
  • Längta
    Linda8110 skrev 2015-06-08 07:52:25 följande:

Åh tack!

Försök att hålla dig till testdag 

Bara de att ja fick 21 dagar tills testdag. Längsta ngnsin som de känns. :) haft typ 14 dagar förut när ja fått tillbaka 2dagars. :) känns som ja borde kunna se resultat nu :) åtminstonde på fredag när de gått 18 dagar :)
  • Längta
    Längta skrev 2015-06-08 08:11:24 följande:

Bara de att ja fick 21 dagar tills testdag. Längsta ngnsin som de känns. :) haft typ 14 dagar förut när ja fått tillbaka 2dagars. :) känns som ja borde kunna se resultat nu :) åtminstonde på fredag när de gått 18 dagar :)

Skev i förra att de var med 1 3dagars men fick ju tillbaka 2. :):) så vi håller tummarna stenhårt nu. :)
  • helnil_

Stort grattis! Verkligen! Så roligt, hoppas allt går vägen ????

Linda8110 skrev 2015-06-08 06:51:04 följande:

RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu 

• helnil_

Haha gjorde en smiley men det blev massa frågetecken :)

helnil_ skrev 2015-06-08 09:36:42 följande:

Stort grattis! Verkligen! Så roligt, hoppas allt går vägen ????

• Gweny

Linda81>> grattis så kul!

Längta>> oj vad länge att vänta på td!

• JMD
    Linda8110 skrev 2015-06-08 06:51:04 följande:

RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu 

Grattis =D
  • Miaa85

Hejsan! Satte tillbaka ett fet 2 dagars tillbaka den 3/6, osäker vilken ruvardag man är på. Det va 4 celligt när dom hade tinat upp det, men såg att det hade delat sig till 6 celler, och dr sa att det va bra. Ska det inte dela sig till 8 celler? Grattis till alla som har plussat :)

• Längta
    Gweny skrev 2015-06-08 12:33:51 följande:

Linda81>> grattis så kul!

Längta>> oj vad länge att vänta på td!

Jo och ja har aldrig hört ngn som fått vänta 21 dagar.. :/

Känns lite orättvist :)

Men har haft sån värk i mage och svank typ de sista dagarna men ingen tillsymmelse till ngt på ljtinuspinnen. Ska de kännas så mkt?? Och illa mår ja... Ska de kännas såhär??:):)

Ja tyxker ju alla tecken e bra sålänge de inte kommer nå blod.

Men när de känns som mensvärksont blir ja orolig att ja ska börja blöda...
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj