FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Hejsan! Satte tillbaka ett fet 2 dagars tillbaka den 3/6, osäker vilken ruvardag man är på. Det va 4 celligt när dom hade tinat upp det, men såg att det hade delat sig till 6 celler, och dr sa att det va bra. Ska det inte dela sig till 8 celler?
Vi satte tbx ett fet den 2/6 som hade delat sig till 8 celler. Det är bra bara det att den delat sig! Vårt var åxå 2-dagars. Förra gången jag gjorde fet så hade det inte delat sig, d sa inget iaf. Det blev Ma. Du torde vara på Rd 5 om jag räknat rätt. Symtom?
Idag mår jag illa. Brösten fortsatt svullna men inte ömma längre. Huvudet värker ibland.
Äggplocket idag gick över förväntan! 9 ägg denna gången mot 5 förra gången. Hoppas nåt av dessa nio går att använda...
Dom ringer i morgon och meddelar om nåt blivit befruktat. Vanligen gör dom inte det på sophiahemmet där jag går utan man får besked först på morgonen på återföringsdagen om det inte blir något. Men eftersom det gick käpprätt åt h-e med alla ägg sist bad jag dom om ett undantag och det gick bra. Och eftersom det är icsi denna gång så bör de som blir befruktade ha blivit det i morgon.
Håll gärna tummarna åt mig!!! Hoppas nåt enda litet blir befruktat...
Idag mår jag illa. Brösten fortsatt svullna men inte ömma längre. Huvudet värker ibland.
Oj vad spännande! Jag är på ruvardag 8 men har inte testdag förrän ruvardag 15 :) hade du dag 10 eller testade du innan? Vet inte om jag vågar det :) dina symptom låter lite som mina så håller tummarna ;) Man är ju orolig att molvärken är mens men känns samtidigt inte riktigt så. Stort grattis till dig!!! :)
Rd5 och nu har brösten börjat ömma. Ni andra som ruvar har ni några symptom?
Hej! Kul att följa tråden. Går igenom mitt sista försök via landstinget och är på ruvdag 5 nu. Detta är vår 4e insättning om hoppas verkligen de tar nu. Förutom ömma bröst och en förjävlig huvudvärk så har jag inge symtom. Dock ganska svullen nertill och fick kämpa lite idag när jag skulle ta mina vaginala medicin (lutinus ) .
Grattis Linda8110! Håller tummarna för att allt går bra nu!