FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Håller tummarna för dig!
Fick precis besked från kliniken om äggen.
Av de 9 ägg som plockades ut igår kunde 8 användas.
Det gjordes ICSI på alla och idag kan dom se att 3 av dom är befruktade.
Så kort sagt mycket bättre än förra gången då vi inte körde ICSI och fick noll befruktade men nu är jag istället orolig för om de kommer att delas vidare så att vi får göra ET i morgon. Eftersom det "bara" är tre stycken känns det risky...
Är så himla nervös!!!! HOPPAS dom klarar sig och är av tillräcklig kvalitet!!!
Stort grattis!! :)
Testdag idag och plusset finns fortfarande kvar och har blivit starkare. Inga tvivel nu. Det bor ett litet pyre i min mage. :)
Fick precis besked från kliniken om äggen.
Så kort sagt mycket bättre än förra gången då vi inte körde ICSI och fick noll befruktade men nu är jag istället orolig för om de kommer att delas vidare så att vi får göra ET i morgon. Eftersom det "bara" är tre stycken känns det risky...
Tack för ert stöd alla fina tjejer!!
Förhoppningsvis blir jag ruvare för första gången i morgon...
Tack för alla gratulationer! Nu börjar nästa väntan. Om 3 veckor är det dags för ultraljud. Hur ska jag kunna vänta så länge??
Idag gjorde vi äggplock och fick ut 16 ägg, vilket är rekord för oss
Imorgon ringer Carlanderska och meddelar hur många som blivit befruktade.
Har gått kanon bra idag, fick förutom Panodil en lugnande och en Alvedon supp, så jag har knappt känt nån smärta alls, vilket har varit så skönt, Sist jag gjorde plock mådde jag inge vidare och hade ganska ont efteråt.
Sen vi kom hem har vi sovit, vilat,käkat och tittat på tv.
Blir hemma från jobbet imon då Carlanderska rekommenderade mej de, jobbar som operatör och har ett fysiskt och stressigt jobb.
Nickasworld.blogg.se
Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!
Erica>> spännande! Kommer vi följas åt nu.
Nu ruvar jag! 1a embryot dem tinade upp klarade sig. Så har 4 kvar i frysen. Nu börjar en jobbig väntan. Hoppas!!
Erica>> spännande! Kommer vi följas åt nu.
Här väntar VUL på torsdag. Och hoppas-hoppas vi hinner göra ett FET innan sommarstängning!