• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • JMD

Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?

Längta: grattis ????
  • Längta
    JMD skrev 2015-06-12 07:39:01 följande:

Rd 10 och idag fick jag ett svagt pluss med clear blue, någon mer som ser det?

Längta: grattis ????

Jag ser de också. Men vänta ett par dagar så kommer där vara ett starkt plus :)

Tack :)
  • JMD

Tack alla :) svårt att fatta att vi ska bli 3-barnsföräldrar....... Mycket som händer nu i mitt liv. Fick 3-mån visstidsanställning på praktikplatsen där jag är nu och har till 99% fått jobb till hösten =D

Så nu kommer ju planeringen o det praktiska, vi behöver större bil =O

Kram o trevlig helg alla Goa kämpare!!!

• sanla
    Söndag skrev 2015-06-12 07:07:11 följande:
    Fast jag vet inte om de heller är toppen bra... Jag körde på hormonstyrd men kroppen valde ändå att producera egna ägg och allt fick avbrytas....

Lycka till!
    Ja, det finns nog nackdelar med båda.

Man får hoppas kroppen är lite medgörlig iallafall någon gång inom några månader...
  • Blomster84
    sanla skrev 2015-06-12 08:54:37 följande:

Man får hoppas kroppen är lite medgörlig iallafall någon gång inom några månader...

Ingen ÄL imorse?
  • Söndag
    sanla skrev 2015-06-12 08:54:37 följande:

Ja och så stressande när man går och väntar på den dessutom :(
  • sanla
    Blomster84 skrev 2015-06-12 09:00:26 följande:
    Ingen ÄL imorse?
    Nope. Får hoppas slipper se "glad gubbe" till tisdag

Kan gå, men är nog mer mentalt inställd till augusti.

Hur har det gått för dig?
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj