FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Nej det är inget dåligt resultat men jag blev lite besviken på "skörden till frysen".
Men sammantaget har vi kämpat med bebisverkstaden i över 2 år nu och har fått genomgå utomkveds, operationer, tråkiga besked, ivf, missfall, för att inte glömma alla månader av ägglossningstester, misslyckade graviditetstester och det tråkiga samlivet som blir med allt det här.
Dessutom kostar det för mkt för att vi ska ha råd att att fortsätta så mkt längre...
MEN nu är jag äntligen ruvare igen.
Första embryot klarade inte av upptiningen så nu är frysen tom. Och allt hopp ligger nu på den lilla "isbiten" som vi fick tillbaka.
Hoppas hoppas hoppas att det blir våran tur nu :)
Ni som håller på med IVF är det normalt att vara så här TRÖTT!
Gjorde mitt ägguttag igår det gjorde satans ont men efteråt kände jag mig pigg. Men efter 4km promenad tllbaks till stationen så började äggstockarna krampa. Så pass att jag knappt kunde stå upprätt och trycka på när jag kissade gjorde jätteont. Jag lade på en varm handduk och tog två Alvedon igår och nu har värken i stort sett släppt. Men jag är helt utmatttad. Har sovit nu i över 12 timmar är fortfarande helt SLUT i kroppen. Nästan så jag tror jag skulle kunna ha feber men har ingen termometer med mig så kan inte kolla.
Förstår inte hur ja ska orka ta mig till Köpenhamn imorgon (från Malmö) och sätta in ägg. (förhoppningsvis). Var precis ner och käkade frukost på hotellet och blev så trött så jag var tvungen att somna om.
Är det nån mer som upplevt detta? Är det normalt eller är nåt fel?
Oj vad ni skriver tjejer. Hinner inte med. Jag har påbörjat att göra kroppen redo nu får vårt lilla embryo i frysen. Insättning blir ca 18:e maj om upptining blir bra :)
Oj vad ni skriver tjejer. Hinner inte med. Jag har påbörjat att göra kroppen redo nu får vårt lilla embryo i frysen. Insättning blir ca 18:e maj om upptining blir bra :)
Verkar som att endo är väldigt vanligt eller är de bara jag som tycker man hör om de hela tiden. Snart dags då, lycka till!!
Längtar så tills i slutet på maj då vi börjar med de korta protokollet, vill vara där nu! Låter ju helt knäppt att man kan längta efter mens ????