• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • misame89

Inget spökstreck för då hade det inte synts sådär tydligt..spökstreck måste man väl anstränga sig för att sex??

Coocoo skrev 2015-05-24 19:41:56 följande:

Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?

Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?

• Längta
    Gweny skrev 2015-05-24 18:47:36 följande:

Tinar dem upp äggen dagen före? Uch har också ångest att dem inte klarar upptiningEn. .. gjort så mycket för sen inte bli... huua

Nej då de e inget som e fryst.

Vi gjorde plock i fredags och återföring imorgon :)
  • iaeh
    Mytime skrev 2015-05-24 18:55:11 följande:

Vi går oxå i Västerås med samarbete me reproduktionscentrum i uppsala.

Så Uppsala har nog som regel 18dgr oavsett om man får tillbaka 2,3 el 5dagars.

Ja det måste vara så! Men eftersom det varierar så mycket i landet blir man ju sugen på att testa redan nu :) Tålamod är en saknad egenskap hos mig :)
  • En PantherTant
    Coocoo skrev 2015-05-24 20:41:56 följande:

phpJE1SHR45721.jpg

Härligt, Grattis!
  • Coocoo
    En PantherTant skrev 2015-05-24 20:10:31 följande:

Härligt, Grattis!

Vågar inte riktigt tro något än.. har aldrig plussat i mitt liv innan. Hoppas på starkare sträck i dagarna. Inte ens nämnt något för min man
  • mom2012

Har du testat negativt innan detta så att du vet ÄL sprutan är ur kroppen? Om ja då är det säkert starkare plus om någon dag :)

• mom2012

Ang BIM vs testdag. Jag har 8 av 10 gånger fått min mens på BIM trots lutinus. Så det är nog olika för oss hur vi funkar.

• Söndag

phpJE1SHR45721.jpg

Jag vågar mig på ett grattis! sådär började det för mig tre dagar senare såg det ut som på bilden!
  • Coocoo
    mom2012 skrev 2015-05-24 21:34:09 följande:

Har du testat negativt innan detta så att du vet ÄL sprutan är ur kroppen? Om ja då är det säkert starkare plus om någon dag :)

Om du menar mig så har jag inte tagit någon ÄL-sputa vid denna FET
  • Coocoo
    Söndag skrev 2015-05-24 21:36:19 följande:
    Jag vågar mig på ett grattis! sådär började det för mig tre dagar senare såg det ut som på bilden!
    åh vad jag hoppas!!! Stort grattis till dig :)
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj