FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Inget spökstreck för då hade det inte synts sådär tydligt..spökstreck måste man väl anstränga sig för att sex??
Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?
Testade idag på rd5. La testet och gick in och duschade när jag kom ut såg jag detta? Kan det verkligen stämma? För visst ser ni oxå det svaaaga spökstrecket?
Tinar dem upp äggen dagen före? Uch har också ångest att dem inte klarar upptiningEn. .. gjort så mycket för sen inte bli... huua
Vi går oxå i Västerås med samarbete me reproduktionscentrum i uppsala.
Så Uppsala har nog som regel 18dgr oavsett om man får tillbaka 2,3 el 5dagars.
Härligt, Grattis!
Har du testat negativt innan detta så att du vet ÄL sprutan är ur kroppen? Om ja då är det säkert starkare plus om någon dag :)
Ang BIM vs testdag. Jag har 8 av 10 gånger fått min mens på BIM trots lutinus. Så det är nog olika för oss hur vi funkar.
Har du testat negativt innan detta så att du vet ÄL sprutan är ur kroppen? Om ja då är det säkert starkare plus om någon dag :)