FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Vi skulle också få tillbaka två men nu blev det inget. Åter igen så blev inget befruktat trots ICSI. Tror jag går och dör!
Hej. Är på ruvardag 4 blir det va, satte in i måndags (0). Jag har levt på som vanligt. Högst tempo på jobbet och så en hel del på fritiden. Har en underbar treåring som längtar efter syskon.
Lider med er som fått mens denna gång. Håller tummarna för nästa gång!!
Nu har mannen köpt ost till kvällen. Älskar ost!! Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Som sagt känner jag mig avslappnad med att jag inte kan påverka embryot där inne. Kaffe dricker jag men med osten blev jag osäker. När jag var gravid åt jag inte opastöriserad ost men det lilla embryot och jag delar ju inte blodomlopp än. Eller hur kan det påveras??
Pommac har ni testat långa protokoll med gonalf högre dos? Jag fick 375 u.
Sen finns även Elonva som är ny på marknaden.
Tycker ni ska prata om fler alternativ. 5 ägg med gonalf var ju inte dåligt men Heller inte superba.
Vilken dos körde ni?
Pommac har ni testat långa protokoll med gonalf högre dos? Jag fick 375 u.
Sen finns även Elonva som är ny på marknaden.
Tycker ni ska prata om fler alternativ. 5 ägg med gonalf var ju inte dåligt men Heller inte superba.
Vilken dos körde ni?
Rd 4 och fortfarande inga symptom. Det känns ganska kört, även om jag försöker vara positiv.
Fick dessutom reda på att min svägerska ska få barn. Hon har precis träffat en kille och de blev genast med barn, helt oplanerat. Jag vill vara glad för deras skull, men jag kan inte vara det. Det är så fruktansvärt orättvist att de som inte ens planerar att skaffa barn blir gravida, medan vi som inte önskar något hellre, kämpar i flera år.
Rd 4 och fortfarande inga symptom. Det känns ganska kört, även om jag försöker vara positiv.
Fick dessutom reda på att min svägerska ska få barn. Hon har precis träffat en kille och de blev genast med barn, helt oplanerat. Jag vill vara glad för deras skull, men jag kan inte vara det. Det är så fruktansvärt orättvist att de som inte ens planerar att skaffa barn blir gravida, medan vi som inte önskar något hellre, kämpar i flera år.
Ruvardag 4 här också, och tiden går verkligen olidligt långsamt. Magsjuk dotter så vi får snällt hållas hemma, trist.
Inga symptom, men det har jag heller inte räknat med, aldrig haft det förrän tidigaste 1-2 dagar före testdag. Och de symptom man har beror ju mest på hormonerna man tar. Idag borde embryot fästa, hoppas verkligen den håller på och borrar fast sig nu just!
Ruvardag 4 här också, och tiden går verkligen olidligt långsamt. Magsjuk dotter så vi får snällt hållas hemma, trist.
Inga symptom, men det har jag heller inte räknat med, aldrig haft det förrän tidigaste 1-2 dagar före testdag. Och de symptom man har beror ju mest på hormonerna man tar. Idag borde embryot fästa, hoppas verkligen den håller på och borrar fast sig nu just!
Klinikens testdag idag!
Lite "mensvärk" av och till de är det enda jag känner!! Men de är så underbart
Tänker på er som det inte gick vägen den här månaden och rädd för att själv hamna där... Kram!
Pommac>> fy vad trist! Hoppas det kan fungera med korta sen då.
En pantertant>> ja ruvdagarna går ju så fruktansvärt segt!!
Skönt för er andra med lyckade ÄP! Hoppas ni nu får fina starka att sätta in och till frys!
Själv så sprayas och tas det tabletter 3ggr/dag. Tur jag har påminnare på mobilen, app.
På fredag får vi se hur slemhinnan blivit, alltid lite nervöst.