FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Coocoo>> ser ju väldigt lovande ut.
Jag kunde inte hålla mig från att testa imorse (rd 6). Vid en första anblick så trodde jag inte att det blivit nåt, men när jag tittade riktigt noga i ljuset så var det nåt där. Extremt svagt streck. Om testet hade varit negativt så hade det väl inte synts nåt alls, hur noga jag än undersöker stickan?
Testade imorse igen på RD6. Lika svagt spökstreck som igår.. börjar nästan tro att det är en skugga som kanske testet har alltid oavsett?
Testade imorse igen på RD6. Lika svagt spökstreck som igår.. börjar nästan tro att det är en skugga som kanske testet har alltid oavsett?
Låter som ni har bra flyt flera i tråden nu, kul Hoppas det smittar av sig
Blev positivt på äl-Stickan idag. Snart ska jag ringa kliniken så blir återförande på torsdag. Helt plötsligt blev jag sjukt nervös. ????
Håller tummarna för det verkligen är nåt för er båda! Testa med digitalt om några dgr!
Blev positivt på äl-Stickan idag. Snart ska jag ringa kliniken så blir återförande på torsdag. Helt plötsligt blev jag sjukt nervös. ????
Jag läste detta på testlagrets hemsida:
"Ibland kan det hända att man kan se en väldigt svag grå/vit linje på samma plats som testlinjen ska synas när man är gravid. Detta beror på att den yta där testlinjen ska finnas innehåller biokemiska ämnen som ibland kan synas eftersom resten av testet fått en annan bakgrundfärg av den uppsugna urinen. Vid positivt testresultat på graviditetstest ska testlinjen klart och tydligt visa en färgad nyans, ofta i samma färgnyans som kontrollinjen."
Det var det jag misstänkte, så jag får ge mig till tåls några dagar till.
Coocoo, jag håller tummarna för dig!
Jag läste detta på testlagrets hemsida:
"Ibland kan det hända att man kan se en väldigt svag grå/vit linje på samma plats som testlinjen ska synas när man är gravid. Detta beror på att den yta där testlinjen ska finnas innehåller biokemiska ämnen som ibland kan synas eftersom resten av testet fått en annan bakgrundfärg av den uppsugna urinen. Vid positivt testresultat på graviditetstest ska testlinjen klart och tydligt visa en färgad nyans, ofta i samma färgnyans som kontrollinjen."
Det var det jag misstänkte, så jag får ge mig till tåls några dagar till.
Coocoo, jag håller tummarna för dig!