FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Fem av sju ägg blev befruktade, fått ändrat min insättning till på onsdag istället för på måndag som de trodde. Blev så glad! Sovit jätteorolig i natt o inbillat mig att mina ägg o killens spermier inte ska gilla varandra!
Fem av sju ägg blev befruktade, fått ändrat min insättning till på onsdag istället för på måndag som de trodde. Blev så glad! Sovit jätteorolig i natt o inbillat mig att mina ägg o killens spermier inte ska gilla varandra!
Rd 4 och fortfarande inga symptom. Det känns ganska kört, även om jag försöker vara positiv.
Fick dessutom reda på att min svägerska ska få barn. Hon har precis träffat en kille och de blev genast med barn, helt oplanerat. Jag vill vara glad för deras skull, men jag kan inte vara det. Det är så fruktansvärt orättvist att de som inte ens planerar att skaffa barn blir gravida, medan vi som inte önskar något hellre, kämpar i flera år.
Varför kan man inte ladda upp filer ?
Fått spotting. Fick det förra gången också på exakt samma dag efter äggplock om man tar i betraktning att det var ett 3dagars då och en blastocyst denna gången. Gick åt h*lvete då. Känns som det blir likadant denna gången. Tjuvtestade imorse. Negativt. Rätt kört här verkar det som
Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....
Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....