FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
BIM idag och massa nervositet. Skulle kunna tjyvtesta men ska hålla mig har jag bestämt! Inte ens något test hemma. 9 dagar kvar tills testdagen... Ja tiden går väldigt sakta.
Ni som är med här i tråden varför IVF? I mitt fall är det min man som helt saknar spermier. I mitt fall ser jag "normal" ut. Intressant och veta.
Lycka till alla!
Ruvar dag 3 här med en blasto. Tiden går så sakta....
BIM idag och massa nervositet. Skulle kunna tjyvtesta men ska hålla mig har jag bestämt! Inte ens något test hemma. 9 dagar kvar tills testdagen... Ja tiden går väldigt sakta.
Ni som är med här i tråden varför IVF? I mitt fall är det min man som helt saknar spermier. I mitt fall ser jag "normal" ut. Intressant och veta.
Lycka till alla!
Lycka till alla!
För mig är endometrios orsaken till ivf.
Bara ruvardag 5 ännu. Känns som en evighet till 1.6 då jag har testdag.
Lycka till alla!
Lycka till alla!
För mig är endometrios orsaken till ivf.
Bara ruvardag 5 ännu. Känns som en evighet till 1.6 då jag har testdag.
För oss är det dubbel faktor. Jag har endometrios och min sambo har väldigt få spermier.
Vi är egentligen oförklarligt barnlösa, inte fått någon diagnos direkt, står det i vår journal, men har hört att jag har pco o får inte alltid ägglossning. Hade p-stav i åtta år o inte någon mens på hela den tiden, tror själv att det kan ha rubbat hormonerna hos mig.