Påbörja IVF april/maj
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Hur vanligt är det att man höjer/sänker dosen på puregon efter några dagar?
Ja fick 133enheter från i torsdags tom igår, men frön ikväll ska ja ta 175enheter, de lät högt.
Vad beror det på att de höjer dosen?
Hinner de verkligen få nån effekt?
Ska tillbaka på undersökning på fredag så nya dosen hinner ja ju endast ta tre ggr...
Jag kände också innan att jag helst ville bli sövd men jag lovar att det är faktiskt inte alls så farligt!!! Man får bedövnings sprutor och de känns betydligt mindre än en tandläkar bedövning. Sedan kände jag knappt av någonting. En gång råkade hon trycka fel och då gjorde det ont men det var ändå inte outhärdligt på något sätt.
Ni kommer fixa det galant tjejer! Önskar att jag inte hade stressat upp mig så mycket innan för det är inte alls så farligt jag lovar. Jag tycker det är betydligt värre att laga en tand!
Ja har aldrig fått bedövning hos tandläkare.. Är för spruträdd :/ Har blivit sövd hos tandläkare dock..
Har inga problem alls med att bli sövd så ja hoppas verkligen på att få bli de under äggplocket oxå!
Kan man be om de när de ringer o de bestämmer för när äggplocket ska bli av el bör man ringa till dem tidigare el hur bör man gå tillväga!?
Vore oerhört lättande om ja skulle få veta att ja får bli sövd istället för att behöva oroa mig som ja gör nu!
Har inte vågat ta upp de i Västerås pga rädslan att de ska avbryta vårt pågående försök alternativt hade nekat oss att ens börja..
Men mitt äggplock borde ju bli nästa vecka...
Ja har aldrig fått bedövning hos tandläkare.. Är för spruträdd :/ Har blivit sövd hos tandläkare dock..
Har inga problem alls med att bli sövd så ja hoppas verkligen på att få bli de under äggplocket oxå!
Kan man be om de när de ringer o de bestämmer för när äggplocket ska bli av el bör man ringa till dem tidigare el hur bör man gå tillväga!?
Vore oerhört lättande om ja skulle få veta att ja får bli sövd istället för att behöva oroa mig som ja gör nu!
Har inte vågat ta upp de i Västerås pga rädslan att de ska avbryta vårt pågående försök alternativt hade nekat oss att ens börja..
Men mitt äggplock borde ju bli nästa vecka...