• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • busan00

Sefone skrev 2015-06-16 10:50:55 följande

hur räknar man riktigt? hade ÄL 1/6 men insemination gjordes 2/6. Kan det stämma då att jag är V5 (4+0) idag?

Jag vet inte riktigt men man ränka ju från sista mensens första dag. Å ja hade mens 21 april sen har ja en app som man skriver i å är där ja följer vilken vecka ja är I :)

• Erna90
    busan00 skrev 2015-06-16 10:19:31 följande:

Ja är I vecka 9 (8+0) idag. Vilken vecka är ni i?;)

Är i vecka 6 (5+4)

Det finns en lite stjärna, eller kugghjul eller vad det är till höger i varje inlägg. Tryck på den så kan du välja att citera
  • Erna90
    Erna90 skrev 2015-06-16 11:07:15 följande:
    Är i vecka 6 (5+4) smile5.gif

Det finns en lite stjärna, eller kugghjul eller vad det är till höger i varje inlägg. Tryck på den så kan du välja att citera smile1.gif
    Ang stjärnan/kugghjulet
    Det är i appen jag menar då
  • Pennie87
    aprilbebisen skrev 2015-06-16 09:58:14 följande:

Dag 3 som jag spyr lite var som helst utan förvarning :(

Första barnet spydde jag v 7-12

Andra barnet 7-18

Och nu börjar det redan i vecka 4, ja får hoppas det går över tidigt :)

Började lite chockartat må riktigt illa och spy igår! Har varit helt ok innan och så vaknar man och känner som att man fått magsjuka... Köpte Sea band nyss, får se om de hjälper. Hade du något som hjälpte tidigare graviditeter eller är det bara att stå ut? Känns ju lite svårt att inte berätta på jobbet när man mår så...
  • busan00

Pennie87 skrev 2015-06-16 11:30:18 följande

Började lite chockartat må riktigt illa och spy igår! Har varit helt ok innan och så vaknar man och känner som att man fått magsjuka... Köpte Sea band nyss, får se om de hjälper. Hade du något som hjälpte tidigare graviditeter eller är det bara att stå ut? Känns ju lite svårt att inte berätta på jobbet när man mår så...

[/q

Jag mådde oxå jätte illa. Men ja tog en postafen då blev ja genast bättre å orkade va uppe hele dagen. Var lite trött å dåsig oså men de gick över. Nu känner ja inge illamående alls typ bara lite grann i bland tabletten kanske sitter i än tog en igår :p haha

• lindakarlsson4380
    Pennie87 skrev 2015-06-16 11:30:18 följande:

Vilken vecka är du i? :)
  • busan00

Erna90 skrev 2015-06-16 11:08:27 följande

Ang stjärnan/kugghjulet

[/quote]

Jag har inte appen :/ va heter den ?;)

• aprilbebisen
    Pennie87 skrev 2015-06-16 11:30:18 följande:
    Nej inget som hjälpte men vissa saker verkar funka på endel
    Små äta typ ta ett mariekex när man börjar bli minsta hungrig
    Åksjukearmbanden
    Postafen
    Lergigan comp (man blir inte lika dödligt trött som av pstafen)
  • Pennie87
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-16 11:39:58 följande:

Vilken vecka är du i? :)

7 :)
  • Erna90
    busan00 skrev 2015-06-16 11:40:47 följande:

Erna90 skrev 2015-06-16 11:08:27 följande

Ang stjärnan/kugghjulet

Jag har inte appen :/ va heter den ?;)[/quote]"Familjeliv ny" har jag!
    Har dock haft problem med appen till och från, lyckades inte lägga till bild via appen för ett tag sedan bla..
Svar på tråden BF februari 2016