• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Erna90

Blev ju lite knas mitt tidigare inlägg!
    Skulle inte ha med historiken på det jag skrev nytt..

"Familjeliv ny" är appen jag har!
    Har dock haft problem med appen till och från, lyckades inte lägga till bild via appen för ett tag sedan bla..

• Pennie87
    busan00 skrev 2015-06-16 11:39:07 följande:

Pennie87 skrev 2015-06-16 11:30:18 följande

Började lite chockartat må riktigt illa och spy igår! Har varit helt ok innan och så vaknar man och känner som att man fått magsjuka... Köpte Sea band nyss, får se om de hjälper. Hade du något som hjälpte tidigare graviditeter eller är det bara att stå ut? Känns ju lite svårt att inte berätta på jobbet när man mår så...

[/q

Jag mådde oxå jätte illa. Men ja tog en postafen då blev ja genast bättre å orkade va uppe hele dagen. Var lite trött å dåsig oså men de gick över. Nu känner ja inge illamående alls typ bara lite grann i bland tabletten kanske sitter i än tog en igår :p haha

Är lite rädd att bli så trött att jag inte kan köra bil och ta mig till jobbet om jag tar Postafen. Hoppas armbanden har någon effekt, började med dem nyss
  • Pennie87
    aprilbebisen skrev 2015-06-16 11:53:06 följande:

Nej inget som hjälpte men vissa saker verkar funka på endel

Små äta typ ta ett mariekex när man börjar bli minsta hungrig

Åksjukearmbanden

Postafen

Lergigan comp (man blir inte lika dödligt trött som av pstafen)

Testade att äta något innan jag gick upp i morse, men om möjligt blev det värre... Lergigan är på recept va?
  • sommarblomma1

Mitt klantarsel! Jag har ju tagit fel, ett ältest istället för gravtes! Så vet inte än om jag kan vara med här! Återstår och se!

• FamJ

Hej hoppar gärna in här, är i v 5+4

Tyvärr njuter jag inte som kanske borde, mest orolig för missfall dumt jag vet! Vi blev gravida efter en stimulering.

• Marie14

Hoppar in här! Plussade i förrgår.

är typ i vecka 6.

Har haft två missfall, ett ma och en ofostrig grav. Hoppas verkligen nu!

• aprilbebisen
    Pennie87 skrev 2015-06-16 12:09:42 följande:
    Testade att äta något innan jag gick upp i morse, men om möjligt blev det värre... Lergigan är på recept va?
    Japp men det är inte så svårt att få :)
  • Lisa 236
    Lite uppdatering... så här ser min ökning ut vad tror ni? 
    längst åt vänster är från i lördags. sen varje dag,  till de två till höger är från idag ( i morse och kl 12)
  • Bf120216
    FamJ skrev 2015-06-16 13:11:04 följande:

Hej hoppar gärna in här, är i v 5+4

Tyvärr njuter jag inte som kanske borde, mest orolig för missfall dumt jag vet! Vi blev gravida efter en stimulering.

Hej FamJ! Ja är graviditet vecka 6+4 å känner som du har svårt att ta det med ro.. Är ständigt nervös för missfall och svårt att njuta. Vi vart oxå gravida efter en stimulering.

Vi har hållit på ett bra tag innan vi fick stimuleringen så de känns som vi väntat jätte länge.... Håller alla tummar och tår för oss och er att de går allt som de ska ????
  • malar87

Är i vecka 7 (6+1) är väldigt trött och har väldigt ömma bröst. Lite molande värk och mår väldigt illa på kvällen konstigt nog

Svar på tråden BF februari 2016