• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • LillasysterC

Jag bor också i norra delen av Stockholm och har plussat med andra barnet. :) tror det är vecka 6 nu ungefär

• Anonym (Happy)
    LillasysterC skrev 2015-06-17 21:35:03 följande:

Jag bor också i norra delen av Stockholm och har plussat med andra barnet. :) tror det är vecka 6 nu ungefär

Vad kul! Grattis:) hur gammal är du och din karl (om du har en hehe)
  • Meri87

När kan man få ultraljud? Min förra grav var jag i vecka 17 men de va åtta år sen...

Vet inte om dom har ändrat den här processen..

• cataliya

Delaclor- jag fick en blödning i vecka fyra och vart orolig då , så jag ringde de akut och fick komma in hon sa då att allt ser bra ut men du är i vecka 3 och inte i V4 så hon gjorde så att jag fick komma tillbaka om 2 veckor för att kunna se hjärtat då vi innan bara såg en liten gulsäck på en halv centimeter och idag så var lilla räkan 7 cm så Jaa dom såg upp till mina behov och ska komma in igen on 6 veckor v12 blir det då =)

• Javli

Åh vad roligt med ultraljud! Gjorde ett tidigt i v 8 förrs graviditeten men skulle gärna vilja göra det igen.

• Mandis13
    Nattöga skrev 2015-06-17 07:51:57 följande:

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

Jag har skickat ett PM till dig nu gällande Facebookgruppen :)
  • cataliya

Jag vad idag och gjorde vul är i vecka 6 och när Man är i vecka 6 så är barnet ungefär mellan 2-4 mm. Och idag så mätte hon barnet på 6,5-7 mm. Vilken vecka är jag i då vecka 7-8??

• Anonym (Happy)
    LillasysterC skrev 2015-06-17 22:09:31 följande:

Jag är 24 och min man är 33 :)

Kul:) tänkte gård i fb gruppen lättare att föra en konversation med alla:)
  • Anonym (Happy)
    Nattöga skrev 2015-06-17 07:51:57 följande:

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

Har skickat pm till dig :)
Svar på tråden BF februari 2016