• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • me93
    Lisa 236 skrev 2015-06-16 14:42:11 följande:

Lite uppdatering... så här ser min ökning ut vad tror ni? 
    längst åt vänster är från i lördags. sen varje dag,  till de två till höger är från idag ( i morse och kl 12)

Ser jättebra ut!
  • me93
    Blivandeungmamma94 skrev 2015-06-17 06:42:18 följande:

Ska alldeles strax iväg på första mötet med barnmorskan! Gravid v7.(6+4) M. första barnet! Ska bli super spännande !

Härligt! Lycka till!
  • Nattöga

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

• Meri87
    Nattöga skrev 2015-06-17 07:51:57 följande:

Välkommen och grattis alla nya!

Facebookgrupp finns. Om ni vill vara med - skicka er mailadress till mig i PM så skickar jag en inbjudan!

Kan någon utav mina vännet se om man går med i gruppen?
  • Nattöga
    Meri87 skrev 2015-06-17 07:59:45 följande:
    Kan någon utav mina vännet se om man går med i gruppen?
    Nej, gruppen är hemlig. Den går inte att söka på och det syns inte på era profiler att ni är med i den. Heeelt hemlig :)
  • Anonym (Happy)

Hoppar in här med:) är i vecka 5 (4+1) bf 22/2 2016:) är 26 år maken 27, fyller 28 nästa månad. Vart första barn:) bor i norra delen av Stockholm:)

Väljer att vara anonym har mkt vänner som hänger på fl :p vi vill vara lite hemliga än så länge. Ska träffa Bm redan imorgon :D Info möte:) någon annan i Stockholm/norradelen av Stockholm? :)

• Blivandeungmamma94
    Anonym (Happy) skrev 2015-06-17 21:12:43 följande:

Hoppar in här med:) är i vecka 5 (4+1) bf 22/2 2016:) är 26 år maken 27, fyller 28 nästa månad. Vart första barn:) bor i norra delen av Stockholm:)

Väljer att vara anonym har mkt vänner som hänger på fl :p vi vill vara lite hemliga än så länge. Ska träffa Bm redan imorgon :D Info möte:) någon annan i Stockholm/norradelen av Stockholm? :)

Hej! Grattis till plusset.:) jag är gravid i v7 (6+4). Är 21, sambon 28, snart 29.
    Bor också i norra Stockholm:)
  • cataliya

Gick in idag i vecka 6 , och var hos gynekologen och fick se min lilla räka idag med ett tickande hjärta såå glad jag är. BF runt den 10-13 feb. Första barnet =)

• Delacore
    cataliya skrev 2015-06-17 21:16:12 följande:

Gick in idag i vecka 6 , och var hos gynekologen och fick se min lilla räka idag med ett tickande hjärta såå glad jag är. BF runt den 10-13 feb. Första barnet =)

men myys! 

Hur gjorde du för att få se det lilla pyret? Jag vill så gärna göra ett tidigt vul för att lugna min nerver lite..
    Mitt ma gör sig påmind lite nu och då, vill veta att inte kroppen lurar mig denna gången oxå! :O

• Anonym (Happy)
    Blivandeungmamma94 skrev 2015-06-17 21:15:46 följande:

Hej! Grattis till plusset.:) jag är gravid i v7 (6+4). Är 21, sambon 28, snart 29.

Bor också i norra Stockholm:)

Åh vad kul:) var det planerat? Försökt länge? Har ni berättat för någon? Vi plussade i söndags :) det är kul om man bor hyfsat nära så man kanske kan följas åt:)
Svar på tråden BF februari 2016