• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Angdev

Vilka ÄL-test har ni att rekommendera? Jag har tidigare kört med billiga-testers men där måste man låta urinen bli rumstempad och det har man som småbarnsförälder inte riktigt tid till :). Sen måste jag ha rätt många pga olika långa cykler så dom får inte vara för dyra. :)

• Det vackraste
    Tussigullan skrev 2015-06-18 16:22:38 följande:
    Jag hoppar in. Äl 1/7 så Bim borde bli 15/7. Håller tummarna. Ska testa med älstickor denna gången :p

Hur många försök har ni gjort? Här är vi på fjärde. :)
  • Det vackraste
    Angdev skrev 2015-06-19 11:27:09 följande:
    Vilka ÄL-test har ni att rekommendera? Jag har tidigare kört med billiga-testers men där måste man låta urinen bli rumstempad och det har man som småbarnsförälder inte riktigt tid till :). Sen måste jag ha rätt många pga olika långa cykler så dom får inte vara för dyra. :)

Det behövs ju inte egentligen. Bara få till det varannan dag. :D
  • Det vackraste
    miamarina84 skrev 2015-06-05 15:02:35 följande:
    [quote=75388840][quote-nick]EkoS skrev 2015-06-05 07:47:18 följande:[/quote-nick]Jag tänkte påbörja en BIM-lista. Fyll gärna på :) 30/6: EkoS, åttonde försöket 1/7: Halo83, trettonde försöket 1/7: livias 2/7: H1ssa, första försöket 2/7: Sowe81, sjunde försöket 2/7: Mayy 2/7: miamarina84, nionde försöket 7/7: nist, andra försöket

Hoppas för dig nu miamarina.
  • miamarina84
    Det vackraste skrev 2015-06-19 11:38:15 följande:

Hoppas för dig nu miamarina.

Åh tack det vore underbart. Dock han vi bara ha sex en gång denna period/ vecka :( och det var dagen innan jag fick maximal fertil på testet. Denna period gick så fort. Jag var bara hög fertil i två dagar innan gubben blev stilla(Maximal )annars brukar jag vara hög fyra fem dagar... Så vi håller tummarna :) nu inväntar vi bim..
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-19 10:16:15 följande:

Så här ser min tempkurva ut ..

phpotSa1r29229.jpg

När sätter NC äl? Jag skulle säga onsdag eller torsdag. Du är ju inte uppe över coverline förrän idag, väl..? (Lite svårt att se)
  • Symetrical
    Det vackraste skrev 2015-06-19 11:34:07 följande:

Det behövs ju inte egentligen. smile1.gif Bara få till det varannan dag. :D
    "Bara få till det varannan dag"???!? Hela cykeln!?? Blir matt bara jag hör det!
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-06-19 11:27:09 följande:

Kan rekommendera testlagrets. Testat en massa billiga och jag tycker att de är bäst.
  • halo83

Appen sa äl i onsdags ..me. Den har inte skrivit in de i graf linjen som förra månaden ...

Symetrical skrev 2015-06-19 11:49:04 följande:

När sätter NC äl? Jag skulle säga onsdag eller torsdag. Du är ju inte uppe över coverline förrän idag, väl..? (Lite svårt att se)

• Det vackraste

Jaså? :D Nja, det räcker väl t ex dag 8, 10, 12, 14, 16 och 18. om man har en cykel på ca 27-33 dgr.

Symetrical skrev 2015-06-19 11:50:48 följande:

"Bara få till det varannan dag"???!? Hela cykeln!?? Blir matt bara jag hör det!

Svar på tråden Vi med BIM i juli