Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jaså? :D Nja, det räcker väl t ex dag 8, 10, 12, 14, 16 och 18. om man har en cykel på ca 27-33 dgr.
"Bara få till det varannan dag"???!? Hela cykeln!?? Blir matt bara jag hör det!
Jaså? :D Nja, det räcker väl t ex dag 8, 10, 12, 14, 16 och 18. om man har en cykel på ca 27-33 dgr.
"Bara få till det varannan dag"???!? Hela cykeln!?? Blir matt bara jag hör det!
Idag var äl testet klart svagare :) hoppas nu bara att äl var i tisdags som vi trott.. Blev mys sön mån tis.. Inget ons Tors och mys idag.
Vilka ÄL-test har ni att rekommendera? Jag har tidigare kört med billiga-testers men där måste man låta urinen bli rumstempad och det har man som småbarnsförälder inte riktigt tid till :). Sen måste jag ha rätt många pga olika långa cykler så dom får inte vara för dyra. :)
Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!
Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!