• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • m2b

Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!

• m2b

Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!

• m2b

• Mayy

Hade ÄL igår/idag... Så nu återstår bara att se om det blir något resultat till Juli, beräknad BIM är 2/7 men det är ett lite osäkert datum då jag inte har på dagen regelbunden cykel... Känns spännande. Kanske denna gången blir gången det går? 4e försöket nu sen p-piller stoppet...

• NiHa

Hejsan:)
    Jag joinar denna tråden:)
    Vi har gjort ett försök men fick min mens igår 2 dagar sent.
    Har ÄL 5/7 så gör ett nytt försök då:)
    Gör ni något för att öka chanserna att bli gravida? :)

• Mayy
    NiHa skrev 2015-06-20 11:58:37 följande:

Hejsan:)
    Jag joinar denna tråden:)
    Vi har gjort ett försök men fick min mens igår 2 dagar sent.
    Har ÄL 5/7 så gör ett nytt försök då:)
    Gör ni något för att öka chanserna att bli gravida? :)

Lycka till med nya försöket :) Jag äter vitaminer anpassade till kvinnor, samt D-vitamin men det är mest för bättre allmän hälsa, jag tänker typ att det borde vara fördelaktigt :) Sen gör jag inte mer än att försöka få till det kring ägglossningen. Gör du något speciellt?
  • NiHa

Tack:)
    Tänker samma som dig, ska köpa vitaminer imorgon:)
    Nä jag gör inget mer än att tar ÄL test.
    Men läste i en annan tråd igår om Borago och glandin, vissa säger att det ska öka chanserna. För det för att slemhinnorna blir tjockare så ägget fastar lättare. Och jag har jätte tunna slemhinnor så tänkte testa det iaf:) Om inget annat är det bra för kroppen iaf:D

• Mayy
    NiHa skrev 2015-06-20 12:11:21 följande:

Men läste i en annan tråd igår om Borago och glandin, vissa säger att det ska öka chanserna. För det för att slemhinnorna blir tjockare så ägget fastar lättare. Och jag har jätte tunna slemhinnor så tänkte testa det iaf:) Om inget annat är det bra för kroppen iaf:D

Jag har aldrig gjort ÄL-test men tänkte kanske testa det om inget hänt på ett halvår :) Än så länge så försöker jag tänka att det kan ta tid utan att det är något konstigt. Men man blir ju otålig och ibland känns det tungt att det inte "tar"... Men snart så hoppas vi :)
  • Mayy
    NiHa skrev 2015-06-20 12:11:21 följande:

Jag har aldrig gjort ÄL-test men tänkte kanske testa det om inget hänt på ett halvår :) Än så länge så försöker jag tänka att det kan ta tid utan att det är något konstigt. Men man blir ju otålig och ibland känns det tungt att det inte "tar"... Men snart så hoppas vi :)
  • NiHa
    Mayy skrev 2015-06-20 12:16:55 följande:
    Har bara tagit 1 ÄL test, men hade nog inte behövt det. För märker det tydligt:)
    Ja det tar ju olika för alla, det får ta den tid det tar:) Men klart man blir otålig som du säger:) Håller tummarna att det tar sig:)
Svar på tråden Vi med BIM i juli