Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!
Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!
Hade ÄL igår/idag... Så nu återstår bara att se om det blir något resultat till Juli, beräknad BIM är 2/7 men det är ett lite osäkert datum då jag inte har på dagen regelbunden cykel... Känns spännande. Kanske denna gången blir gången det går? 4e försöket nu sen p-piller stoppet...
Hejsan:)
Jag joinar denna tråden:)
Vi har gjort ett försök men fick min mens igår 2 dagar sent.
Har ÄL 5/7 så gör ett nytt försök då:)
Gör ni något för att öka chanserna att bli gravida? :)
Hejsan:)
Jag joinar denna tråden:)
Vi har gjort ett försök men fick min mens igår 2 dagar sent.
Har ÄL 5/7 så gör ett nytt försök då:)
Gör ni något för att öka chanserna att bli gravida? :)
Tack:)
Tänker samma som dig, ska köpa vitaminer imorgon:)
Nä jag gör inget mer än att tar ÄL test.
Men läste i en annan tråd igår om Borago och glandin, vissa säger att det ska öka chanserna. För det för att slemhinnorna blir tjockare så ägget fastar lättare. Och jag har jätte tunna slemhinnor så tänkte testa det iaf:) Om inget annat är det bra för kroppen iaf:D
Men läste i en annan tråd igår om Borago och glandin, vissa säger att det ska öka chanserna. För det för att slemhinnorna blir tjockare så ägget fastar lättare. Och jag har jätte tunna slemhinnor så tänkte testa det iaf:) Om inget annat är det bra för kroppen iaf:D