Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Då va jag med i denna tråden istället. Tredje försöket på tredje barnet! Först ett MF, sedan kom mensen precis i dag. Så tredje gången gillt då!!
Åh tack det vore underbart. Dock han vi bara ha sex en gång denna period/ vecka :( och det var dagen innan jag fick maximal fertil på testet. Denna period gick så fort. Jag var bara hög fertil i två dagar innan gubben blev stilla(Maximal )annars brukar jag vara hög fyra fem dagar... Så vi håller tummarna :) nu inväntar vi bim..
Det kan vara det som gör det. :) En gång räcker. :)
När har du bim?
Enligt appar ska jag haft äl i början av veckan men igår kände jag rätt tydligt att jag hade det. Så blir jag gravid nu blir det en midsommarbebis ;)
Jag tänkte fel vi hade sex på första äl dagen på kvällen så hoppas inte ägget släpptes innan :( jag har bim den 2/7 men nu är ägglossnings veckan var så kort så kanske bim är fram flyttad till sista juni?
Dessa två tagna kl ca 13.00 måste väl tyda på ägglossning snart!? :D
Tog två för säkerhetsskull!
Hej! Jag och min sambo är inne på försök nr7 tror jag. Äl beräknades vara igår. Varken tempar eller testar i nuläget eftersom jag inte lyckats få till det. Min cykel är väldigt regelbunden på 26 dagar. Sexade till det igår, låg med benen högt och håller nu tummarna att det tar sig
Hur många försök har ni gjort? Här är vi på fjärde. :)