• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • halo83

Jag har lite molvärk i mellan åt och är extremt trött. Hade ont i bröstvårtorna i går.

EkoS skrev 2015-06-21 17:34:35 följande:

Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)

• Elyssa81

Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)

Har bara gått 2-3 dagar för mig efter ÄL, så ännu inget .
  • Hoppas sommar 2015

Äl i fredags. Känner lite stick runt äggledarna och öm i brösten men det tror jag inte betyder något. Så lätt att lyssna på kroppen lite för mycket nu tror jag ??
  • H1ssa

Äl i torsdsags. Vi mös söndag, måndag, onsdag. Hoppas att det räcker, nu inväntar vi bim 2/7. Ägglossningen var så pass nyligen så förväntar mig inte att känna något alls än. Lite öm över äggstockarna men det är allt.

• adam2011

Hej!

Går gärna med här, BIM i början av juli, vet ej exakt datum. För oss är det 3:e försöket. Har känt mig öm i brösten och stick i äggstockarna/livmodern men brukar ha likadant dagarna innan mens också.

• Mayy

Sitter och funderar... Min BIM beräknas till typ 2/7 och ÄL har nog redan varit (kollar flytningar) så nu är det tiden då man bara kan vänta. Tänkte mkt aktivt att jag inte ska känna efter något denna månad. Bara ta det som det kommer. Inte leta "symptom". Men det är så svårt att inte tänka, tänka, tänka och hoppas... Blir fjärde försöket nu. Vill så gärna att det tar! Önskar man kunde påverka det mer. Sån seg väntan. Önskar man fick besked direkt efter ÄL :)

• Tr86

ÄL enligt NC på torsdag men jag hade på känn att det var lite sent. Testade det här LHtestet precis. Hur är det nu? Kommer ägglossningen ett dygn efter ett såhär starkt test? Är jag mest fertil ikv eller imorrn eller tisdag? :) haha, killen sover borta natten till onsdag men ikv och imorrn kv kan vi ju ligga! ;)

• Att vänta

Lite molvärk här. Men som alla säger så känner man nog efter lite väl noga.
  • Elyssa81
    Tr86 skrev 2015-06-21 19:32:03 följande:

ÄL enligt NC på torsdag men jag hade på känn att det var lite sent. Testade det här LHtestet precis. Hur är det nu? Kommer ägglossningen ett dygn efter ett såhär starkt test? Är jag mest fertil ikv eller imorrn eller tisdag? :) haha, killen sover borta natten till onsdag men ikv och imorrn kv kan vi ju ligga! ;)

Är det positivt så är det nu som gäller. Natten till onsdag är det för sent!
Svar på tråden Vi med BIM i juli