• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Tr86
    Elyssa81 skrev 2015-06-21 20:21:13 följande:
    Är det positivt så är det nu som gäller. Natten till onsdag är det för sent!
    Det blev liggeri precis efter testet... ;)

Och imorrn har vi möjlighet, samt tisdag morgon ev.
  • Mileya

Jag hoppar in här! :)
    13:e försöket nu och BIM 1 juli

Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3

• halo83

Vi har oxå bim 1 juli och är oxå inne på 13:e försöket :) hoppas på att de e vår tur nu då =75448082][quote-nick]Mileya skrev 2015-06-21 20:29:43 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här! :)

13:e försöket nu och BIM 1 juli

Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3[/quote]

• Knasbollen87

Hej alla. Får komma till denna tråd då det inte vart någon bebis i juni. Bim har jag den 19 juli ????

• Knasbollen87

Skulle vara en glad gubbe och inte massa frågetecken haha men men :P

• skepparbarn

Hej, hoppar in här hos er :) Det verkar inte ha tagit sig den här gången heller. Är fortfarande på äl+11 och ingen mens men den verkar lite rubbad efter förlossningen så den kommer nog när som helst.

mitt BIM är antagligen 21-22 Juli. Den här månaden kom ägglossningen på dag 20/21 så det verkar vara lite oregelbundet. Innan har jag alltid haft en punktlig mens.

• Yennie88

För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?

Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...

• Harvester

BIM typ 30 juni, ägglossning 13 juni enl test. Sjätte försöket nu så hoppas verkligen!! Vore rent fk-mässigt sett bra också mtp att ettan blir 2,5 år den 20 april...

Mått illa och varit lite yr igår också lätt illamående idag.. Hoppas! Har haft (psykosomatiskt?) illamående tidigare men inte så här mkt, lite molvärk också,.,

• halo83

Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens

Yennie88 skrev 2015-06-22 12:02:37 följande:

För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?

Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...

Svar på tråden Vi med BIM i juli