Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag hoppar in här! :)
13:e försöket nu och BIM 1 juli
Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3
Vi har oxå bim 1 juli och är oxå inne på 13:e försöket :) hoppas på att de e vår tur nu då =75448082][quote-nick]Mileya skrev 2015-06-21 20:29:43 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här! :)
13:e försöket nu och BIM 1 juli
Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3[/quote]
Hej alla. Får komma till denna tråd då det inte vart någon bebis i juni. Bim har jag den 19 juli ????
Skulle vara en glad gubbe och inte massa frågetecken haha men men :P
Hej, hoppar in här hos er :) Det verkar inte ha tagit sig den här gången heller. Är fortfarande på äl+11 och ingen mens men den verkar lite rubbad efter förlossningen så den kommer nog när som helst.
mitt BIM är antagligen 21-22 Juli. Den här månaden kom ägglossningen på dag 20/21 så det verkar vara lite oregelbundet. Innan har jag alltid haft en punktlig mens.
Äl +5 och en liten tempdipp på 0,2 i dag...
För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?
Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...
BIM typ 30 juni, ägglossning 13 juni enl test. Sjätte försöket nu så hoppas verkligen!! Vore rent fk-mässigt sett bra också mtp att ettan blir 2,5 år den 20 april...
Mått illa och varit lite yr igår också lätt illamående idag.. Hoppas! Har haft (psykosomatiskt?) illamående tidigare men inte så här mkt, lite molvärk också,.,
Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens
För min del verkar det som att ÄL kommer tidigare än lördag, beräknad med P-tracker, lite känningar och flytningar redan idag endast fem dagar efter avslutad mens... Någon annan som brukar ha ÄL så tidigt efter mens?
Vore bra om det blev tidigare eftersom sambon reser bort fredag-söndag...