Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens
Vi har oxå bim 1 juli och är oxå inne på 13:e försöket :) hoppas på att de e vår tur nu då =75448082][quote-nick]Mileya skrev 2015-06-21 20:29:43 följande:[/quote-nick]Jag hoppar in här! :)
13:e försöket nu och BIM 1 juli
Hoppas såååå att det ärvårtur nu!! Vi har påbörjat en fertilitetsutredning, men det skulle vara så skönt att inte behöva slutföra den och bli gravida på egen hand! <3[/quote]
Äl-testet var positivt på midsommarafton, så nu är det ett par långa veckor framöver, bim 2/7. Längtar. Kommer nog testa 30/6, då är äl+10.
Äl-testet var positivt på midsommarafton, så nu är det ett par långa veckor framöver, bim 2/7. Längtar. Kommer nog testa 30/6, då är äl+10.
Jag har väldigt tidig äl ..ca 5-7 dagar efter mens
Hoppar in här då det vart ett tidigt missfall nu i Juni
Bim 18-19 Juli och ÄL runt 3-4 Juli, ska använda ägglossningstester också då jag har lite oregelbunden mens och ägglossning
Håller tummarna att många plussar denna månad!
Ja det vore roligt. Mina barn åker till sin pappa på lördag å mannen jobbar natt söndag så ev testar jag på söndag EM alt tidigt måndag morgon. Ifall de visar plus hade jag tänkt överraska honom :) när ska du testa ?
Åååh vad spännande! Vi måste följas åt och se hur det går :) 13 är vårt turnummer, sådeså!! ;) När ska du testa?
Första dagen på mensen.. Har mens 4 dagar
Från första eller sista dagen på mensen?
Jag har några kanske konstiga frågor till er. Det är nämligen så att jag och min man alltid har sagt att vi inte vill ha barn (vi är runt 30 år) och detta har ju nu förändrats och i Juli blir det vårt andra försök :).
Men eftersom jag inte velat haft barn innan är jag heller inte alls lika insatt och duktig som ni är (inte än iaf). Jag ska enligt beräkningarna ha min ÄL den 5 juli men hur säkert är det egentligen? Min mens kan komma några dar för tidigt och ibland försent men ofta kommer den även på den "rätta dagen". Bör man köpa hem ÄL-test? Hur funkar dem? Hur många bör man ha? Vilka ÄL-test är bra och vilka graviditetstest är bra?
Vad för tips har ni för att bli gravida? Har förstått att man bör ligga kvar i sängen efter samlag? Förlåt för dessa frågor men jag har noll koll :)
Tillbaka efter ett familjelivs-break.
Nu har äl-stegringen börjat så hoppas på en marsbebis!
Förövrigt så friade sambon den 17e så jag lever i en liten nykärsbubbla ????