• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • sommarblomma1

Fortfarande ingen mens och är på dag 39 i cykeln! Skulle kunna börja böla snart! Vill ju bara att den ska komma så att vi kan ge oss på försök nr två!

• ElsaR
    Mayy skrev 2015-06-22 15:35:00 följande:

Jag har också BIM den 2/7! Spännande visst? Väntan är det värsta....

Jag har samma datum! Håller tummarna för oss :):)
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-22 16:09:27 följande:

Första dagen på mensen.. Har mens 4 dagar

(Sorry för kapning)
    Oj, det var verkligen tidigt i cykeln! Kan vara svårare att bli gravid då, eftersom slemhinnan inte fått så lång tid på sig att byggas upp! Har du fått något slemhinneuppbyggande tips? Tror att det finns en hel massa sådana.
  • Mayy
    ElsaR skrev 2015-06-22 17:13:04 följande:
    Jag har samma datum! Håller tummarna för oss :):)
    Då får vi följas åt, så roligt :) hoppas på plus för oss båda :)
  • halo83
    Symetrical skrev 2015-06-22 17:52:30 följande:
    (Sorry för kapning)
    Oj, det var verkligen tidigt i cykeln! Kan vara svårare att bli gravid då, eftersom slemhinnan inte fått så lång tid på sig att byggas upp! Har du fått något slemhinneuppbyggande tips? Tror att det finns en hel massa sådana.
    nej, det hade jag ingen aning om..=( vad finns det att göra åt det?
  • peeb

Hej alla!

Ny här. Min sambo har äntligen blivit redo att börja försöka skaffa barn så från och med nu slänger vi preventivmedel åt sidan. Har bara använt kondom så behöver inte vänta på att något ska komma igång.

Första försöket bli nu i början av juli. Om jag räknat rätt så är ÄL 3 juli. Helt ny när det gäller detta, läser alla möjliga tips överallt. Tänkte jag skulle få med här och kanske få lite utbyte med er också. Kul att prata med fler som försöker :)

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-22 18:09:11 följande:
    nej, det hade jag ingen aning om..=( vad finns det att göra åt det?
    Vet att bland annat L'arginin skall fungera uppbyggande för slemhinnan, men tror att det finns en hel bunt andra hälsoläkemedel och kosttillskott som funkar också.
  • Hoppas sommar 2015
    peeb skrev 2015-06-22 18:16:15 följande:

Hej alla!

Ny här. Min sambo har äntligen blivit redo att börja försöka skaffa barn så från och med nu slänger vi preventivmedel åt sidan. Har bara använt kondom så behöver inte vänta på att något ska komma igång.

Första försöket bli nu i början av juli. Om jag räknat rätt så är ÄL 3 juli. Helt ny när det gäller detta, läser alla möjliga tips överallt. Tänkte jag skulle få med här och kanske få lite utbyte med er också. Kul att prata med fler som försöker :)

Hej. Vi kör också första försöket nu. Har också endast använt kondom innan :) Hade dock äl i fredags. Och har ett barn sen innan.
    Lycka till :D
  • miamarina84
    Mayy skrev 2015-06-22 15:35:00 följande:

Jag har också BIM den 2/7! Spännande visst? Väntan är det värsta....

Jag med BIM då, lycka till tjejer :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli