Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Oj!! Frågetecknen skulle inte varit med där^^
Fortfarande ingen mens och är på dag 39 i cykeln! Skulle kunna börja böla snart! Vill ju bara att den ska komma så att vi kan ge oss på försök nr två!
Jag har också BIM den 2/7! Spännande visst? Väntan är det värsta....
Första dagen på mensen.. Har mens 4 dagar
Hej alla!
Ny här. Min sambo har äntligen blivit redo att börja försöka skaffa barn så från och med nu slänger vi preventivmedel åt sidan. Har bara använt kondom så behöver inte vänta på att något ska komma igång.
Första försöket bli nu i början av juli. Om jag räknat rätt så är ÄL 3 juli. Helt ny när det gäller detta, läser alla möjliga tips överallt. Tänkte jag skulle få med här och kanske få lite utbyte med er också. Kul att prata med fler som försöker :)
Hej alla!
Ny här. Min sambo har äntligen blivit redo att börja försöka skaffa barn så från och med nu slänger vi preventivmedel åt sidan. Har bara använt kondom så behöver inte vänta på att något ska komma igång.
Första försöket bli nu i början av juli. Om jag räknat rätt så är ÄL 3 juli. Helt ny när det gäller detta, läser alla möjliga tips överallt. Tänkte jag skulle få med här och kanske få lite utbyte med er också. Kul att prata med fler som försöker :)
Jag har också BIM den 2/7! Spännande visst? Väntan är det värsta....