Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Jag skulle göra det. :) För enl mig och vad jag läst så är cykler över 35 dgr inte "normalt" dvs det är någon slags hormonobalans vilket inte ger fair chance sas. :)
Vet inte vad de egentligen skulle vilja göra nu? Har ju blivit gravid två gånger tidigare innan så känns som om jag inte hade fått så mycket hjälp ändå. Är ju inte varje månad den är så lång utan kan skifta mellan 32-42 (sällan 42, vanligast är runt 35). Men man kanske bör söka ändå?
Jag skulle göra det. :) För enl mig och vad jag läst så är cykler över 35 dgr inte "normalt" dvs det är någon slags hormonobalans vilket inte ger fair chance sas. :)
Försöker googla på vad man kan göra men hittar inget. Är det onormalt tidigt för en period på 28 dagar å en lutealfas på 14-16 dagar tror du?
Tycker också att det var väldigt tidigt med äl dag 10-11. Kanske det borde kollas så inte det beror på något särskilt? Fytoöstrogen annars kan också förtjocka slemhinna, men vet inte om det kan vara "problemet"...
Hej hej alla!<3
Jahapp. Andra försöket. Då kör vi!
ÄL 6/7, BIM 17/7.
ÄL sker precis när jag lämnar boet för att åka norrut på ensamsemester. Spelar det nån roll om man inte har sex dagen då ägget ska släppa? Några tips, förutom att sexa järnet dagarna innan? Finns det nåt mer vi kan göra?
Va med en så sjuk känsla ikväll när jag å maken myste.. Nästan direkt fick jag känslan av att ha uvi.. Kände mig jättekissnödig och den brännande känslan.. Men när jag sen skulle kissa så kom det bara några droppar,brände till lite men nu känner jag inget annat än molvärken i magen. Nån som vart med om samma?
Va med en så sjuk känsla ikväll när jag å maken myste.. Nästan direkt fick jag känslan av att ha uvi.. Kände mig jättekissnödig och den brännande känslan.. Men när jag sen skulle kissa så kom det bara några droppar,brände till lite men nu känner jag inget annat än molvärken i magen. Nån som vart med om samma?
Försöker googla på vad man kan göra men hittar inget. Är det onormalt tidigt för en period på 28 dagar å en lutealfas på 14-16 dagar tror du?
Jag är på bim-8 så äl har redan varit. Kan få den brännande känslan efter ibland men inte under själva akten..
Jag brukar ofta få exakt så efter sex och då särskilt runt Äl av någon outgrundlig anledning.
Här är vi mitt i produktionoch jag hoppas det leder till en liten bebis