• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-22 16:08:21 följande:

Ja det vore roligt. Mina barn åker till sin pappa på lördag å mannen jobbar natt söndag så ev testar jag på söndag EM alt tidigt måndag morgon. Ifall de visar plus hade jag tänkt överraska honom :) när ska du testa ?

Okej :) Jag tror jag ska testa på söndag morgon. Visar det inget då väntar jag till BIM (om jag kan hålla mig vill säga *testnarkoman*)
  • Mayy
    miamarina84 skrev 2015-06-22 19:14:06 följande:
    Jag med BIM då, lycka till tjejer :)
    Åh så roligt :) detsamma! Brukar ni testa er innan BIM?
  • Flerattälska
    mammaA93 skrev 2015-06-22 16:25:16 följande:

Tillbaka efter ett familjelivs-break.

Nu har äl-stegringen börjat så hoppas på en marsbebis!

Förövrigt så friade sambon den 17e så jag lever i en liten nykärsbubbla ????

Grattis till frieriet :)
  • peeb
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-22 19:10:48 följande:

Hej. Vi kör också första försöket nu. Har också endast använt kondom innan :) Hade dock äl i fredags. Och har ett barn sen innan.

Lycka till :D

Tack så mycket, detsamma :)
  • Det vackraste

Jag skulle sökt för det där.

sommarblomma1 skrev 2015-06-22 16:34:35 följande:

Fortfarande ingen mens och är på dag 39 i cykeln! Skulle kunna börja böla snart! Vill ju bara att den ska komma så att vi kan ge oss på försök nr två!

• Greifing
    sommarblomma1 skrev 2015-06-22 16:34:35 följande:

Fortfarande ingen mens och är på dag 39 i cykeln! Skulle kunna börja böla snart! Vill ju bara att den ska komma så att vi kan ge oss på försök nr två!

Jag har inte varit i tråden då jag också är utan mens. Nu är jag på dag 38 och ingen mens än.. Tog ut spiralen 1 vecka innan ÄL. Testade därför med ÄL test och fick glad gubbe 4/6.. Så jag vet inte alls. :( Känner också frustration och vill bara böla! (vi körde skyddat under denna ÄL) 

Hoppas mensen kommer snart! 
  • miamarina84
    Mayy skrev 2015-06-22 19:16:34 följande:

Åh så roligt :) detsamma! Brukar ni testa er innan BIM?

Ne jag har aldrig fått chansen att testa då mensen alltid kommer plus minus noll och jag testar inte innan osv. Har nu använt mig utav clearblue fertilitetsmonitor sedan tre månader o i informations bladet står det att den ska säga till när ett gravtest ska göras osv. Jsg bara lyder den, super bra :)
  • sommarblomma1
    Det vackraste skrev 2015-06-22 19:41:18 följande:

Jag skulle sökt för det där.

Vet inte vad de egentligen skulle vilja göra nu? Har ju blivit gravid två gånger tidigare innan så känns som om jag inte hade fått så mycket hjälp ändå. Är ju inte varje månad den är så lång utan kan skifta mellan 32-42 (sällan 42, vanligast är runt 35). Men man kanske bör söka ändå?
  • Det vackraste
    halo83 skrev 2015-06-22 18:09:11 följande:

nej, det hade jag ingen aning om..=( vad finns det att göra åt det?

Tycker också att det var väldigt tidigt med äl dag 10-11. Kanske det borde kollas så inte det beror på något särskilt? Fytoöstrogen annars kan också förtjocka slemhinna, men vet inte om det kan vara "problemet"...
  • sommarblomma1
    Greifing skrev 2015-06-22 19:44:23 följande:
    Jag har inte varit i tråden då jag också är utan mens. Nu är jag på dag 38 och ingen mens än.. Tog ut spiralen 1 vecka innan ÄL. Testade därför med ÄL test och fick glad gubbe 4/6.. Så jag vet inte alls. :( Känner också frustration och vill bara böla! (vi körde skyddat under denna ÄL) 

Hoppas mensen kommer snart! 
    Då sitter vi i samma båt då! Hade du hormon eller kopparspiral? Har du testat med gravtest ändå? Hade du äl den 4:e så bör ju mensen kommit nu men kanske är kroppen som inte är i balans än.
Svar på tråden Vi med BIM i juli