Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Grattis till alla plussen!!
Nu är det 11 dagars nedräkning till bim. Det kommer ta en evighet ;)
Jag plussade idag på BIM! :D
Så överlycklig och hoppas pyret stannar kvar denna gången!
Har för första gången någonsin blivit brun av solen (aldrig hänt någonsin förr då jag bara blir röd och inget mer) och funderade på om det kunde vara pga hormoner och tydligen ja!
Har varit borta hela helgen med sambons familj och det har inte vart ngt läge att testa då...BIM -2 är det idag...
Gjorde ett test precis när jag kom hem
Vi ser ett svagt plus, inbillar vi oss?
Testar imorn på morgonen igen :)
BIM + 2 ska de va :)
Har varit borta hela helgen med sambons familj och det har inte vart ngt läge att testa då...BIM -2 är det idag...
Kan jag få lite hjälp?
Låg fertilitet femte dagen i rad. Och NC har tagit bort äl helt och hållet denna månaden. Tempen har inte spikat upp så äl har kunnat märkas av :( har jag ingen äl då? :( vi har inte myst inför väntan på äl (och mycket jobb hela veckan).. Endast förra veckan då vi trodde den var..
Men kan äl komma nu eller är det kört?? :'(
Kan jag få lite hjälp?
Låg fertilitet femte dagen i rad. Och NC har tagit bort äl helt och hållet denna månaden. Tempen har inte spikat upp så äl har kunnat märkas av :( har jag ingen äl då? :( vi har inte myst inför väntan på äl (och mycket jobb hela veckan).. Endast förra veckan då vi trodde den var..
Men kan äl komma nu eller är det kört?? :'(