Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Testade idag Igen, ännu en skugga, spökstreck?
Känns som att mensen är på väg, har bim i morgon. Det är bara till att sluta hoppas och blicka framåt.
Blir att fortsätta försöka nästa månad för vår del!
Kan jag få lite hjälp?
Låg fertilitet femte dagen i rad. Och NC har tagit bort äl helt och hållet denna månaden. Tempen har inte spikat upp så äl har kunnat märkas av :( har jag ingen äl då? :( vi har inte myst inför väntan på äl (och mycket jobb hela veckan).. Endast förra veckan då vi trodde den var..
Men kan äl komma nu eller är det kört?? :'(
Åh grattis till alla nya plus!!!!!
Jag börjar mer och mer tro på att testet var ett riktigt plus. Jag har vart gravid en gång förut och jämförde formen på magen då och nu (man såg det tidigt på mig för jag är så smal). Då kände jag inget alls förutom trött och att det spände över magen. Nu känner jag båda, plus att jag mår lite illa till och från samt att jag är väldigt öm över magen och brösten ömmar. Ni som plussat vad har ni haft för symptom?
Glömde skriva att jag ska ta nytt test i morgon BIM -1. :)
Grattis till alla +!
Här avvaktar vi några dagar med nytt test då det inte skett någon stegring på testen och jag börjar nu oroa mig för utomkvedshavandeskap, någon som vet något om sånt?
Har i övrigt symptom som ont i bobs å halsbränna som kommer å går och metallsmak i munnen, BIM +6.