Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Fick mensen igår på BIM, så bara att ta nya tag. Men var ju bara första riktiga försöket. :)
Fick såhär idag, men känns som att mensen ska komma!
Funderar på det här med ÄL-flytningar. Kommer ihåg att jag fått såna när jag var mkt yngre - genomskinliga, glatta, trådiga som kunde dras ut långt, långt (urk). Men nu är jag nygravid och hade under försöken dökoll på flytningarna under hela cykeln och vid tiden för ÄL speciellt, samma sak när ett äldre syskon tillverkades. Har aldrig såna nuförtiden utan bara ett underliv som blir "blötare", alltså inga sega flytningar bara vattniga. Men gravid blir jag ju ändå. Så deppa inte ihop om inte flytningarna stämmer med hur det "ska vara", släpper ägget bara så kan det fungera bra ändå.
Fick tidigare äl så har nytt bim den 20:e. (Min mans födelsedag) om nån vill ändra?
Funderar på det här med ÄL-flytningar. Kommer ihåg att jag fått såna när jag var mkt yngre - genomskinliga, glatta, trådiga som kunde dras ut långt, långt (urk). Men nu är jag nygravid och hade under försöken dökoll på flytningarna under hela cykeln och vid tiden för ÄL speciellt, samma sak när ett äldre syskon tillverkades. Har aldrig såna nuförtiden utan bara ett underliv som blir "blötare", alltså inga sega flytningar bara vattniga. Men gravid blir jag ju ändå. Så deppa inte ihop om inte flytningarna stämmer med hur det "ska vara", släpper ägget bara så kan det fungera bra ändå.
Är på BIM -2 idag, och fick en ordentlig chock imorse när jag gjorde ett gravtest... POSITIVT! Kan knappt tro det, varit så besviken dom senaste dagarna när allt tydde på att mensen var på G, och så fick jag ett plus på stickan istället :D :D
Håll tummarna för att den här graviditeten vill stanna kvar! <3
Nu går jag 1 dag över Bim som egentligen skulle varit igår men blev framflyttad till idag... Nu framflyttades ju den till imorgon, tempen steg ytterligare och jag fattar inget... Mår lite illa men inte speciellt mycket... Gjorde RSFU testet.. Men den visar ju negativt då jag inte håller på att söka svaga antydelse till streck .. Fattar inget.. Min Mens brukar vara som en klocka..
För övrigt känner äcklig smak i munnen idag , springer upp på toa på nätter, brösten ökade i storlek dubbelt...förstoppad
Vad trött jag blir på att se negativt test:(
Grattis till plussen!
Själv går jag i väntans tider till att få svar. 9 dagar kvar till Bim... Tror det jag känner är mer önsketänkande än verklighet med tanke på hur tidigt det är fortfarande.