• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Angdev

Efter att ha gått igenom min cykel så har jag ändrat min BIM från 11:e till 14:e. Tänkte ju testa imorgon men nu får jag vänta ytterligare. Precis vad en testtokig vill göra ;)

Grattis till plussen. Blir skoj att uppdatera listan sen :D

• Pluttan

Detta eviga jagande efter ägglossning. Började ju med rosenrot i hopp om tidigare äl och riktiga känningar utan resultat. Så nu på dag 11 utan någon som helst lh stegring så struntar jag helt i rosenroten. Känns så tungt att inte få någon stegring och inga känningar :(

~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-09 18:42:25 följande:
    Kan ju dock vara liknande här, hade P plåster i ett tag och slutade i mars med dem. Kan vara det som spökar med. Känner molnande värk hela tiden, men den ändrar sig lite i styrka.. Ja jag får beställa hem lite fler stickor istället med då, eller är stavarna från testlagret bättre? Har haft ökad temp igår och i förgår, men idag har den gått ner igen.. :/

Haha låter underbart! ;) är ju den känslan jag längtar efter ;) men när ska du till barnmorskan? :)
    Förbannade hormoner, vad de kan ställa till med!

Jag tycker att stickorna har funkat bra för mig. Tror inte att det spelar så stor roll så länge du ändå tänker byta till cb sen när du börjar märka av stegring.

Har tid till min gyn 2/9 (i v 8+1) för tidigt ul. Vill kolla så att allt står rätt till då först innan jag ringer och bokar inskrivning hos barnmorskemottagningen.
  • Cocolemon
    misslina skrev 2015-08-09 15:15:39 följande:

Det där är ett plus! Grattis:)

Tack :) det var faktiskt tydligare i verkligheten än på bild :) första försöket med första barnet för mig och min sambo så vi vågar inte riktigt lita på resultatet än :p
  • Anonym (Snel)
    Yennie88 skrev 2015-08-08 21:08:55 följande:
    Ja det finns en sådan redan, bara söka på Bim september så låg den högst upp.
    Den tråden är väl över ett år gammal? Bättre att starta en ny?!
  • waan

Hej, hoppar in här :) Har bim 25/8, kan bli ändrad då jag försöker mig på att tempa äl denna månaden. 5 försöket till syskon.

• Regnbågsfärg
    KaffeTös skrev 2015-08-09 14:43:36 följande:

Jag plussade idag på BIM! :D

Så överlycklig och hoppas pyret stannar kvar denna gången!

Har för första gången någonsin blivit brun av solen (aldrig hänt någonsin förr då jag bara blir röd och inget mer) och funderade på om det kunde vara pga hormoner och tydligen ja!

Stort grattis!
  • Elyssa81

Grattis ni andra som plussat. Imorgon före toa ska jag leta efter en farmacia. Hoppas det också visar samma härliga resultat.

Kommer bli svårt att dölja för vårt resesällskap (mina föräldrar). De har blivit så ledsna när vi fått våra missfall! Skulle helst velat vänta jättelänge med att berätta!

• Jenka81
    Elyssa81 skrev 2015-08-09 21:05:09 följande:

Grattis ni andra som plussat. Imorgon före toa ska jag leta efter en farmacia. Hoppas det också visar samma härliga resultat. smile1.gif

Kommer bli svårt att dölja för vårt resesällskap (mina föräldrar). De har blivit så ledsna när vi fått våra missfall! Skulle helst velat vänta jättelänge med att berätta!

"Tips från coachen" kissa i en burk eller något på morgonen och spara till senare Hoppas på tydligt plus
Svar på tråden Vi med BIM i augusti