Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Grattis till er alla som plussat ???? mig kan ni räkna bort för jag fick mens idag ????
Efter att ha gått igenom min cykel så har jag ändrat min BIM från 11:e till 14:e. Tänkte ju testa imorgon men nu får jag vänta ytterligare. Precis vad en testtokig vill göra ;)
Grattis till plussen. Blir skoj att uppdatera listan sen :D
Detta eviga jagande efter ägglossning. Började ju med rosenrot i hopp om tidigare äl och riktiga känningar utan resultat. Så nu på dag 11 utan någon som helst lh stegring så struntar jag helt i rosenroten. Känns så tungt att inte få någon stegring och inga känningar :(
Det där är ett plus! Grattis:)
Hej, hoppar in här :) Har bim 25/8, kan bli ändrad då jag försöker mig på att tempa äl denna månaden. 5 försöket till syskon.
Jag plussade idag på BIM! :D
Så överlycklig och hoppas pyret stannar kvar denna gången!
Har för första gången någonsin blivit brun av solen (aldrig hänt någonsin förr då jag bara blir röd och inget mer) och funderade på om det kunde vara pga hormoner och tydligen ja!
Grattis ni andra som plussat. Imorgon före toa ska jag leta efter en farmacia. Hoppas det också visar samma härliga resultat.
Kommer bli svårt att dölja för vårt resesällskap (mina föräldrar). De har blivit så ledsna när vi fått våra missfall! Skulle helst velat vänta jättelänge med att berätta!
Grattis ni andra som plussat. Imorgon före toa ska jag leta efter en farmacia. Hoppas det också visar samma härliga resultat.
Kommer bli svårt att dölja för vårt resesällskap (mina föräldrar). De har blivit så ledsna när vi fått våra missfall! Skulle helst velat vänta jättelänge med att berätta!