• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Sajocawa
    Jenka81 skrev 2015-08-12 16:26:33 följande:

Bim idag och inte minsta känning av att den är på gång. Tror verkligen inte att vi lyckades pricka äl denna månad så jag hade inga förhoppningar men blev ändå besviken när testet visade "inte gravid" imorse Kanske hade jag inte ens äl..?

Hur ser kurvan ut då? :/  Men så länge mensen håller sig undan finns det fortfarande hopp!
  • Jenka81
    Sajocawa skrev 2015-08-12 16:32:07 följande:
    Hur ser kurvan ut då? :/  Men så länge mensen håller sig undan finns det fortfarande hopp!
    Tempar inte så jag har ingen kurva :) Har ingen mensvärk eller någonting nu. Mådde illa några kvälla förra veckan (såpass att jag låg vaken av det) och och kände lite mol då och då samt sjukt ont i bröstvårtorna. Men nu...nada... Om det inte blivit något så vill man ju bara att mensen ska komma så att man är på ruta ett igen.
  • Angdev

Känner att jag måste fråga er kloka kvinnor...
    Vet att ÄL-test kan ge utslag på både graviditet och mens. Men hur ska testet då ge utslag? Ska det vara starkt positivt? Har haft negativt på G-test i några dagar men ser ökning på ÄL-testet. Indikation att mensen är på G?

• Sajocawa
    Jenka81 skrev 2015-08-12 16:37:26 följande:
    Tempar inte så jag har ingen kurva :) Har ingen mensvärk eller någonting nu. Mådde illa några kvälla förra veckan (såpass att jag låg vaken av det) och och kände lite mol då och då samt sjukt ont i bröstvårtorna. Men nu...nada... Om det inte blivit något så vill man ju bara att mensen ska komma så att man är på ruta ett igen.
     Jaha oj, svårt att hålla koll på alla olika trådar! my bad! :) 

Försök att ha lite is i magen då och testa i slutet på helgen igen? Har du alltid helt regelbunden cykel?  Kanske kom ägglossningen en anna dag än du trodde :)
  • Anonym (otålig)

Grattis till alla + och jag håller tummarna för er andra!

Jag vill se så få av er som möjligt i september tråden!

Vårt pluss förvandlades till ett minus, ett tidigt missfall mao

• Jenka81
    Sajocawa skrev 2015-08-12 16:45:22 följande:
     Jaha oj, svårt att hålla koll på alla olika trådar! my bad! :) 

Försök att ha lite is i magen då och testa i slutet på helgen igen? Har du alltid helt regelbunden cykel?  Kanske kom ägglossningen en anna dag än du trodde :)
    Nja, jag vet ju inte egentligen hur min cykel ska se ut nu, har precis kommit igång efter 2 år men förra gången var den 28 dagar med äl på dag 18. Denna gång hade jag äl-sekret på dag 9-10 (ev fler dagar) men var bortrest från både make och äl-test fram till dag 15. Vi hade sex p dag 15 och 18 men då hade jag inga känningar längre.
  • Symetrical
    Jenka81 skrev 2015-08-12 16:37:26 följande:
    Du kan inte ha haft sen äl då, så att det där du kände i förra veckan berodde på det då?!? Fick du positivt på något äl-test?
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-08-12 17:20:06 följande:

Komsi komsi lilla ägget! ;)

Nu till frågan, när ska man ligga? ;D phpaGev2h22030.jpg

Fortfarande ett tag kvar, men absolut en idé att försöka få till det typ va 2-3 dag fram tills positivt äl-test. De säger ju att simmarna är som piggast om de inte legat därinne alltför länge.
  • Jenka81
    Symetrical skrev 2015-08-12 17:47:09 följande:
    Du kan inte ha haft sen äl då, så att det där du kände i förra veckan berodde på det då?!? Fick du positivt på något äl-test?
    Testade då när jag kom hem (dag 15) och det var neg så då tänkte jag att det var kört. Jaha, du tänker så... Har nog inte känt så vid äl tidigare... Om jag hade äl-sekret på dag 9-10 så känns det inte sannolikt att den kom så himla mycket senare än dag 15? Men men...den som lever får se ;)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti