Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hej,
Håller tummarna för er alla!
Jag är också ny här, har precis börjat försöka inför ett tredje barn. Jag hade en hormonspiral för första gången efter barn nr.2 och blev väldigt överraskad när min mens kom tillbaka efter bara tre dagar - min mens försvinner helt när jag har preventivmedel. Så vips har vi nu avverkat vårt första sexmaraton på väldigt länge ;) och är idag äl+2. Beräknad BIM 30:e aug.
Jag är chockad över hur tiden bara stannar upp Direkt och sekunderna känns som timmar. Botemedlet blev att kasta sig in hit och skriva av sig lite :)
På cb digital med veckoindikator kan du testa från bim -4.
Hej,
Jag är också ny här, har precis börjat försöka inför ett tredje barn. Jag hade en hormonspiral för första gången efter barn nr.2 och blev väldigt överraskad när min mens kom tillbaka efter bara tre dagar - min mens försvinner helt när jag har preventivmedel. Så vips har vi nu avverkat vårt första sexmaraton på väldigt länge ;) och är idag äl+2. Beräknad BIM 30:e aug.
Jag är chockad över hur tiden bara stannar upp Direkt och sekunderna känns som timmar. Botemedlet blev att kasta sig in hit och skriva av sig lite :)
Hej,
Både apotekets, testlagret och cb plus.
Vilket test har du använt då?
Idag vaknade jag med värk i ryggslutet, över livmodern samt smärthugg över vänster äggstock. Smärtan och värken var borta efter lunch så tror det var äl . Brukar aldrig känna av den så vet ju inte men tror det var det! Vi har haft sex varannan dag sen sista mensdagen, hoppas det räcker
Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.
MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?
?? Kanske man är lite hård på sin kropp... Men liite ledsen blir man ju..
Kanske dags att slappna av å låta kroppen vila.. Verkar ju vara hemskt mottaglig för bakterier iaf just nu..
Beklagar missfallen, låter tufft! Hoppas det gicks bättre med graviditeten efter!! Eller är den pågående?
Har intalat mig hela dagen att det är kört.. Bim-2 idag å tycker ju att det borde synas nåt om jag vore gravid. Tempen är hög men har börjat sjunka så gissar på tempdipp i morgon.
MEN , hur vanligt är det att inte få positivt innan bim egentligen? Tycker ALLA plussat mycket tidigare..?